Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رقابت‌های فینال لیگ برتر وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان روز پنجشنبه با حضور هفت تیم در رده سنی بزرگسالان و چهار تیم در رده سنی جوانان در اهواز دنبال شد.

در بخش بزرگسالان تیم های عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، رعد پدافند، ملی حفاری، گهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب و در بخش جوانان تیم های مناطق نفتخیز جنوب، مس رفسنجان، عقاب نیروز هوایی و نیروی زمینی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش رستمی در فینال مسابقات در حرکت یکضرب وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوضرب ۲۰۳ کیلوگرم را به ثبت رساند و با مجموع ۳۷۰ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت. 

در این دسته رضا دهدار از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۶ یکضرب،  ۲۰۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۸ کیلوگرم دوم شد  و سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۱ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۱ کیلوگرم اول شد همچنین حسین بیرانوند از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۵۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۰ کیلوگرم مقام دوم و محمدجواد حصایی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۴۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۷۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۵ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بزرگسالان رسول معتمدی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۷۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۲۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۹۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد همچنین عارف خاکی از باشگاه پدافند با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم مقام دوم و امیر حقوقی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۷۰ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم جوانان نیز حسن عمادی از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۴۶ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۱۴ کیلوگرم اول شد همچنین علیرضا جباری از باشگاه عقاب با رکورد  ۱۴۰ کلوگرم یکضرب،  ۱۶۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۴ کیلوگرم مقام دوم و آریا پایدار از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد  ۱۳۳ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۹ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۲ کیلوگرم سوم شد.

این رقابت ها از روز ۲۸ بهمن ماه در اهواز آغاز و تا  یکم اسفندماه ادامه دارند. نفرات برتر مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

برچسب‌ها کیانوش رستمی وزنه برداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیانوش رستمی وزنه برداری خوزستان کیانوش رستمی وزنه برداری خوزستان اهواز اخبار کنکور کیلوگرم دوضرب و مجموع کیلوگرم سوم شد کیلوگرم یکضرب کیلوگرم مقام ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند

  سید محمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۳۳۲ دوستان در ۱۳ شهرستان جنوب استان در ۱۰ روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: در حوادث جوی روزهای گذشته علاوه بر امدادرسانی به ۵۵ هزار و ۸۵۴ سیل‌زده، ۳۶۷۸نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سجادی تصریح کرد: در سیل اخیر؛ ۹۲۵ دستگاه چادر امدادی، ۸۶۶۶تخته پتو، ۶۶۰۹تخته موکت، ۴۵۸۸ کیلوگرم نایلون پوششی، ۱۰۶۰۹ بسته غذایی، ۱۳۵۵۲ قوطی کنسرو، ۹۷۸۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۰ قوطی روغن، ۱۳۷۵۶ بطری آب معدنی و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۱۱۱تیم عملیاتی شامل ۵۲۴ امدادگر هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متاثر از حوادث جوی جنوب استان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟