Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر چلسی اهداف جاه طلبانه ای در سر دارد. 

کالوم هادسون اودوی در تیم توماس توخل در پست جدیدی یعنی به عنوان وینگ بک بازی می کند ولی در نظر این بازیکن انگلیسی این موضوع نباید مانع از این شود که تمامی حریفان از او بترسند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، وینگر ۲۰ ساله چلسی طی ۸۶ بازی برای چلسی ۱۳ گل زده و ۱۵ پاس گل فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هادسون اودوی احساس می کند هنوز هم می تواند پیشرفت کند و همان بازیکنی شود که در ۵۵ بازی به عنوان یار ثابت در رده های سنی مختلف، برای تیم های پایه چلسی ۳۱ گل زد. هادسون اودوی به سایت رسمی چلسی در این رابطه گفته است:

دیدن آمار عملکردتان در آکادمی باعث می شود حیرت زده شوید و دوست داشته باشید در رده بزرگسالان هم همان عملکرد را تکرار کنید اما طبیعتا حالا در لیگ بسیار سخت تری بازی می کنم که گلزنی کردن در آن دشوارتر است. دوست دارید بازیکنی باشید که همه تیم ها از آن می ترسند و در تک تک بازی ها برای تیم خود گل بزنید یا پاس گل بفرستید و بدین ترتیب تا جای ممکن به تیم تان کمک کنید. از آنجایی که گلزنی کردن و پاس گل فرستادن به تیم کمک می کند تا برنده شود، من همیشه دنبال انجام دادن این کارها بوده ام. اگر یک بازی گل بزنم، بازی بعد پاس گل بفرستم و در بازی بعدتر دوباره گل بزنم، این از هر لحاظ خوب خواهد بود. من می خواهم یکی از آن بازیکنانی باشم که به طور مستمر نامش در فهرست گلزنان قرار می گیرد. 

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هادسون اودوی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا