Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:52:54 GMT

بهداشت و درمان بافق بر مدار رشد و توسعه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۰۱۱

بهداشت و درمان بافق بر مدار رشد و توسعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباسعلی معظمی، رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) بافق در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشت و درمان بافق، گفت: راه اندازی یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، تجهیز و راه اندازی اتاق عمل سوم با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و نوسازی و تعمیرات اساسی آزمایشگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از این پروژه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اعتبار این پروژه ها به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و بخش دولتی تامین شده است.

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از بخش‌های بهداشت و درمان شهرستان، گفت: پیشرفت ۸۰ درصدی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق، حکایت از وضعیت مناسب روند احداث این پروژه  دارد.

او بر ضرورت افتتاح هرچه زودتر این پروژه تاکید کرد و افزود: باتوجه به نیاز منطقه، اتاق عمل بیمارستان، ولی عصر و بخش‌های دیگر، جوابگوی مردم نیست و باید با توجه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث بیمارستان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه