Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:14:51 GMT

VAR یقه شجاع و الریان را گرفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۰۲۶

VAR یقه شجاع و الریان را گرفت (عکس)

الریان با تک گل کازورلا مغلوب السد شد. تک گلی که روی خطای هند پنالتی شجاع خلیل زاده برای شاگردان ژاوی بدست آمد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ولیعهد قطر، تیم های السد و الریان در استادیوم خانگی الدحیل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل سانتی کازورلا به سود السد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که تا دقیقه 80 با تساوی بدون گل دنبال می شد، در یک صحنه بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد صاحب توپ شد که ارسال این بازیکن به دست شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی الریان برخورد کرد ولی داور در ابتدا اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و یک ضربه کرنر به سود السد اعلام کرد.

 


پس از صحبت های کمک داور ویدیویی، داور دیدار برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و پس از گذشت چند دقیقه و اینکه او بارها و بارها این صحنه را مورد بازبینی قرار داد، یک خطای پنالتی سختگیرانه به سود السد اعلام کرد که سانتی کازورلا بازیکن اسپانیایی السد پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را وارد دروازه الریان کرد.


در حالیکه داور دیدار در ابتدا اعتقادی به پنالتی نداشت، به دلیل اصرار کمک داور ویدیویی، به بررسی صحنه پرداخت که این بررسی چند دقیقه زمان برد و به نظر می رسید داور دیدار برای اعلام خطای پنالتی تردید دارد که در نهایت با تصمیمی سختگیرانه تشخیص داد یک پنالتی به سود السد اعلام کند.

 


شجاع خلیل زاده و بغداد بونجاح که از زمان حضور این مدافع ایرانی در پرسپولیس 7 بار با یکدیگر روبرو شده و درگیری های زیادی در تقابل های گذشته با هم دیگر داشتند، در این مسابقه نیز بارها با یکدیگر به دوئل پرداختند که شجاع بجز همان صحنه اعلام پنالتی خوب کار کرد و اجازه خودنمایی به این مهاجم زهردار نداد ولی تصمیم به ظاهر سخت گیرانه تیم داوری و اتاق مخصوص VAR باعث شد الریان با همان یک گل مغلوب السد شود.


این بازی در پایان با همین تک گل به سود السد به پایان رسید تا شاگردان ژاوی به عنوان نخستین تیم راهی دیدار فینال شوند. دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را تیم های الدحیل و الغرافه در همان استادیوم الدحیل برگزار می کنند تا چهره دومین تیم فینالیست نیز مشخص شود. علی کریمی نیز در ترکیب الدحیل حضور دارد.

الریان قطر شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الریان قطر شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده سود السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود

به گزارش "ورزش سه"، اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازیساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی مرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تا‌کنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

دیگر خبرها

  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد