Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:55:34 GMT

کرونای انگلیسی در آذربایجان شرقی مشاهده نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۲۲۸

کرونای انگلیسی در آذربایجان شرقی مشاهده نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین صومی با بیان اینکه هر روز حدود ۲۰۰ نفر بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۴۵۷ نفر بیمار کرونایی در بخش‌های بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند و تعداد ۵۲ نفر نیز به کمک دستگاه تهویه مکانیکی نفس می‌کشند.

وی افزود: در طول یک هفته گذشته تعداد ۲۳ نفر بیمار کرونایی فوت کرده‌اند و در طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر فوتی در استان آذربایجان‌شرقی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه هم اکنون در استان آذربایجان‌شرقی، چهار شهرستان عجب‌شیر، جلفا، سراب و آذرشهر نارنجی و هشت شهرستان آبی و ۹ شهرستان دیگر زرد هستند یادآور شد: در مجموع استان ما در وضعیت زرد قرار دارد.

صومی گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده در کشور، استان آذربایجان‌شرقی بیست و سومین جایگاه در کل کشور را دارا می‌باشد و وضعیت استان فعلاً مناسب است.

وی با وجود بررسی‌هایی که در ورودی‌های نخجوان، نوردوز و فرودگاه تبریز بر روی افرادی که تا به امروز وارد استان می‌شوند، نگرانی خود را ابراز کرد و گفت: با توجه به نتیجه آزمایش‌ها و تست‌های انجام گرفته بر روی این افراد فعلاً کرونای انگلیسی در استان ما مشاهده نشده است.

صومی متذکر شد: ما همچنان از ترددهای متعددی که از استان‌های دیگر به این استان می‌شود در خصوص ورود کرونای انگلیسی نگران هستیم، از این رو از همه مردم می‌خواهیم همچنان فاصله اجتماعی، بهداشت فردی را رعایت و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

کد خبر 5150584

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا کرونای انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا زلزله شهرکرد شیراز شهرستان کرج اردبیل مشهد بارش برف سی سخت همدان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه

 به مناسبت روز مراغه مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه در حال برگزاری است.

در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی ۵۰ ورزشکار حضور دارند.

این مسابقات عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه