Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:57:06 GMT

دو تن از تفحص گران شهدا در مرزمهران به شهادت رسیدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۴۰۰

دو تن از تفحص گران شهدا در مرزمهران به شهادت رسیدند

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: پیش از ظهر امروز و در محور رضا آباد دو تن از تفحص گران پیکر شهدا بر اثر برخورد با مین باقی مانده از دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار شاکرمی اظهار کرد: بر اثر این حادثه "علیرضا گلمحمدی "  فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین در غرب کشور و "محمود حاج قاسمی" مسؤل جستجوی مفقودین در محور زرباطیه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از انجام تشریفات قانونی پیکر مطهر شهدا به معراج شهدای شهر مهران منتقل شد و بنا بر نظر سردار باقرزاده پیکر این عزیزان جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به معراج شهدای تهران منتقل شدند.

 وی ادامه داد: شهید گل‌محمدی خادم بی ادعای شهدای گمنام و فرمانده بسیجی «قرارگاه تفحص مفقودین منطقه غرب کشور» و مسئول عملیات تفحص برون مرزی «کمیته جستجوی مفقودین»، که بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این راه چندین بار مجروح شده بود، بیش از دو دهه همراه با جمع دوستان همدل و همکاران و همراهان دلسوخته در «کمیته تفحص مفقودین» به دور از خانه و کاشانه و فارغ از دغدغه شهر و دیار اجدادی، به کار مقدس و ارزشمند و در عین حال سخت و طاقت فرسای تفحص گری، کمر همت بسته و بر رفاه و آسایش و شادی خود و خانواده و فرزندان چشم پوشیده  تا آرامش و تسکین دل های داغدار و چشم های نگران خانواده های چشم به راه را به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع)، شاکرمی تصریح کرد: با پیگیری و تلاش شهید گلمحمدی، معراج شهدای مهران با حضور ۴۰ شهید گلگون کفن و گمنام عملیاتی شد و هم اکنون این مکان پر از معنویت به زیارتگاه عاشقان تبدیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ پیکر شهیدان  تازه تفحص شده ، جواد مراثی ، مجتبی نادر تهرانی و عباس رمضانی ویک شهید گمنام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع خواهد شد.


شهید جواد مراثی سال ۶۰ در سن ۲۲ سالگی در منطقه چذابه به شهادت رسید.


شهید مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب که سال ۶۳ در هورالهویزه به شهادت رسید.


شهید عباس رمضانی در سن ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد