Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصرمحمدخانی در صحبت هایی به عملکرد اخیر پرسپولیس در لیگ برتر واکنش نشان داده است. پیشکسوت سرخپوشان معتقد است پرسپولیس در فصل کنونی مدعی اول قهرمانی است و برای پنمین بار متوالی قهرمان خواهد شد. وی همچنین تمجید ویژه ای از احمد نوراللهی کرده است و این بازیکن را بهترین هافبک ایران می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس مدعی شده است احمد نوراللهی بهترین هافبک ایران است و او بار دیگر در برد پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر محمدخانی اظهار داشت:

پرسپولیس سه امتیاز شیرین دیگر را در بازی مقابل پیکان به دست آورد تا یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شده و با کسب یک امتیاز دیگر قهرمان نیم فصل اول شود.

وی افزود:

پیکان در بازی با پرسپولیس فقط به اوت‌های بلند دلخوش کرده بود که این تاکتیک به خوبی توسط قرمزپوشان مهار شد.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد:

خط دفاعی پرسپولیس با هدایت سیدجلال حسینی عالی عملکرد کرد و کاپیتان قرمزها نشان داد هنوز بهترین دفاع ایران است.

محمدخانی تصریح کرد:

به طور حتم پرسپولیس در این فصل هم مدعی اول قهرمانی خواهد بود و می‌تواند برای پنجمین بار جام را به دست آورد.

وی تاکید کرد:

یحیی گل‌محمدی آرامش را به پرسپولیس تزریق کرده و می‌بینید که بازیکنان این تیم تا دقیقه ۹۰ برای پیروزی تلاش می‌کنند. پیروزی در چهار بازی پشت سر هم اتفاق مهمی است و این نشان می دهد پرسپولیس به ثبات رسیده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان با تمجید از عملکرد احمد نورالهی گفت:

احمد نوراللهی بهترین هافبک ایران است و او بار دیگر در برد پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرد. عملکرد او در خط هافبک بسیار درخشان است و در تمام اتفاقات مهم بازی نقش دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز جمعه در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۴۰ در سیرجان به مصاف گل‌گهر این شهر خواهد رفت. پرسپولیس در صورت کسب یک امتیاز در این مسابقه قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر محمدخانی پرسپولیس احمد نوراللهی پیکان سیدجلال حسینی احمد نوراللهی پرسپولیس پیکان سیدجلال حسینی ناصر محمدخانی یحیی گل محمدی بهترین هافبک ایران احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران