Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه صبح امروز پنج‌شنبه سی‌ام بهمن‌ماه در جمع اعضای هیات مدیره و بازدید از قسمت‌های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به نقش مثبت این باشگاه در عرصه ورزش تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سپاهان با عملکرد بسیار خوب خود در تمامی حوزه‌ها به این مهم که خواسته مقام معظم رهبری نیز می‌باشد دست یافته است.

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل، مدیران و کارکنان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اعلام نمود: الگوبرداری باشگاه سپاهان از باشگاه‌های برتر جهان در راستای ارتقاء اهداف و رویکردها بسیار اثر بخش بوده و در همین راستا باشگاه سپاهان توانسته است اقدام‌های بجا و موثری انجام دهد که حتماً در آینده این باشگاه نیز تاثیرگذار است.

مدیرعامل فولادمبارکه افزود: نگاه خاص و ویژه باشگاه به ورزش معلولین، جانبازان و استعدادهای درخشان و استفاده از ظرفیت آنان با نگاه امید بخشی به جامعه نیز قابل تقدیر و ستایش است. چرا که باور داریم با توجه به شرایط خاص جامعه در شیوع بیماری کرونا و مشکلات روزمره باید امید را به جامعه تزریق کرد که باشگاه سپاهان با عملکرد خوب خود آن را محقق کرده است.

در ادامه مدیرعامل فولادمبارکه در جمع بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با اشاره به موفقیت‌های اخیر این تیم گفت: بازی در مستطیل سبز قواعد خاص خودش را دارد و همگی یقین داریم تک تک اعضای تیم فوتبال سپاهان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با بازی درست و توجه به اخلاق در هر مرحله سربلند باشند‌. نتایج بدست آمده از بازی‌های گذشته نیز مبین همین نکته است که امروز در جمع شما آمدیم تا از نزدیک قدردان کوشش مجدانه شما کادر فنی و بازیکنان بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان فولاد مبارکه مقام معظم رهبری ورزش باشگاه سپاهان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان