Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح بزرگ مقابله با خرده فروشان افیونی و تخریب 30 مکان مصرف مواد مخدر طی عملیاتی ویژه در شهرستان "فلاورجان" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در راستای مصوبات هفتمین جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و دستور دادستان شهرستان "فلاورجان"، طرح مقابله با خرده فروشان مواد افیونی و تخریب مکان های مصرف مواد مخدر با حضور پرقدرت نیروهای پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  از دستگیری ۲۶ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این طرح بیش از 90 کیلو از انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه 300 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به دستگیری 90 معتاد متجاهر در طرح مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: 70 نفر از این افراد مرد و 20 نفر زن بودند که پس از غربالگری تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از زمان برنامه ریزی تا اجرای این طرح 3 ماه طول کشید، تصریح کرد: در این طرح  30 مکان عرضه و استعمال موادمخدر با دستور دادستان شهرستان "فلاورجان" تخریب و 2 منزل نیز که در آن استعمال و فروش مواد مخدر انجام می شد با حکم مقام قضائی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها و برنامه های مقابله ای پلیس گفت: ماموران پلیس تمامی فعالیت های مجرمانه را به طور هوشمندانه رصد کرده و با مجرمان برابر قانون برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب با اقدامات شرارت آمیز خود امنیت و آرامش استانی که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و 23 هزار شهید دوران دفاع مقدس در آن آرمیده اند را به هم بریزند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان موادمخدر حوادث مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت