Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین محموله امدادی­ ستاد اجرایی فرمان امام شامل ۵۰۰۰ بسته غذایی و اضطراری و اقلام بهداشتی به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنج شنبه (۳۰ بهمن) مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اين خبر گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ ریشتری شب گذشته در منطقه سی‌سخت، نیروهای امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در محل حضور یافتند و ضمن‌ امدادرسانی، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جهادی و امدادی ستاد به منظور تامین اسکان اضطراری ، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان کردند‌.

«شایان نادری» ۵۰۰ پتو، ۱۰۰ چادر ، ۱۰۰۰ بسته خشکبار، ۳۰۰۰ بسته آب معدنی، ۵۰۰ غذای کنسروی و آماده و همچنین ۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدکرونایی بخشی از این محموله هستند که با تلاش نیروهای جهادی همکار ستاد در حال توزیع است.


وی با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا دراین منطقه گفت: از فردا با راه‌اندازی آشپزخانه اضطراری روزانه بیش از ۱۰۰۰ وعده غذای گرم بین زلزله‌زدگان توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت در کنارشان خواهد بود.


گفتنی است مدیرعامل بنیاد احسان به نمایندگی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز عازم یاسوج و منطقه سی‌سخت شد تا از نزدیک نیازها و شرایط مردم آسیب‌دیده را بررسی کند.

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • وقوع زلزله در این استان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت