Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:43:04 GMT

پژوهش و تحقیق، موتور محرک پیشرفت یک جامعه است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۶۴۳

پژوهش و تحقیق، موتور محرک پیشرفت یک جامعه است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: پژوهش و تحقیق، موتور محرک پیشرفت یک جامعه است.

خسرو عزیزی در همایش مجازی دستاوردهای پژوهشی کووید ۱۹ که ۲۹ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت کشور و سپاسگزاری از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان کشور، برگزاری این‌گونه همایش‌های علمی و تخصصی را یک گام مهم در راستای تقویت نقش اثرگذار دانشگاه‌های کشور در کمک کردن به رفع مشکلات و چالش‌هایی همچون بیماری کووید ۱۹ دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همایش مجازی دستاوردهای پژوهشی بیماری کووید ۱۹ در لرستان به همت شبکه ملی جامعه و دانشگاه و با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشگاه لرستان برگزار شده است و پژوهشگرانی از سراسر کشور در پنل‌های مختلف تخصصی ذیل این همایش، نتایج تحقیقات و پژوهش‌های خود را که در قالب تعداد ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده‌اند، به اشتراک می‌گذارند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با ارائه تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، در راه پیشگیری و درمان، موفقیت‌های بیشتری برای نظام بهداشت و درمان کشور، به دست آید.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیق، موتور محرک پیشرفت یک جامعه است و برگزاری این‌گونه همایش‌های علمی و تخصصی دقیقاً در راستای حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی است؛ پیامدهای این بیماری نیز در حوزه‌های مختلف متناسب با پنل‌های تخصصی همایش، مورد بحث و گفتگوی صاحب‌نظران قرار می‌گیرد و این‌گونه فعالیت‌ها در راستای تقویت مفهوم دانشگاه جامعه‌محور است؛ دانشگاهی که بتواند در رفع مشکلات و چالش‌های جامعه، اثرگذار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه لرستان همایش مجازی کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا همه بیایید دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله