Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم نخست لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امروز در سیرجان رسماً به پایان می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌‌های نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه)‌ با برگزاری یک دیدار معوقه از هفته دهم رسماً به پایان می‌رسد. جایی که گل‌گهر و پرسپولیس در دیداری حساس باید در سیرجان با یکدیگر رقابت کنند تا چهره قهرمان نیم فصل این مسابقات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هم‌اکنون با 14 بازی و 27 امتیاز در رده دو جدول قرار دارد و در صورتی که با امتیاز در بازی امروز از میدان خارج شود، می‌تواند خود را به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی کند. پرسپولیس با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهانِ‌ صدرنشین با یک تساوی نیز به این عنوان دست پیدا خواهد کرد. در آن سوی میدان تیم امیر قلعه‌نویی با 22 امتیاز در رده ششم جدول است. این تیم در صورت تساوی یک پله و در صورت برد،‌دو پله در جدول صعود می‌کند.

به غیر از بحث مشخص شدن قهرمانی نیم فصل بعد از پایان این بازی، مصاف امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی که هر دو پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی،‌ جزو گزینه‌های نهایی این عنوان بودند، دارای حساسیت‌های زیادی است. ژنرال این فرصت را دارد، با شکست دادن پرسپولیس در این بازی خانگی، قهرمانی نیم فصل را به تیم فصل گذشته‌اش، سپاهان هدیه کند.

یکی دیگر از نکات این بازی غیبت گادوین منشا در این بازی مهم است. مهاجم گلزن گل‌گهر به دلیل شادی گل منشوری در بازی قبلی این تیم با حکم دستور موقت کمیته انضباطی محروم شده است. موضوع مهم دیگر این است که دیدار گل‌گهر- پرسپولیس اولین بازی سیرجانی‌هاست که در لیگ برتر در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. این ورزشگاه اخیراً در دست بازسازی و تجهیز قرار داشت و بعد از تکمیل حالا قرار است در این بازی یک بار دیگر افتتاح شود.

این بازی از ساعت 15:40 امروز (جمعه) با قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

گل‌گهری‌ها در فدراسیون پیگیر بخشش منشا برای بازی با پرسپولیستمرین شاداب و کری‌خوانی شاگردان گل‌محمدی/ مرور خاطرات مربیان پرسپولیس

نتایج دیگر بازی‌های هفته دهم که در دی‌ماه برگزار شده بود، به شرح زیر است:

ﺳﻪشنبه- 9 دی 1399

* ماشین‌سازی‌ تبریز 3 - 3 سپاهان

دوشنبه- 15 دی 1399

* شهر خودرو یک- صفر سایپا

* صنعت نفت آبادان 2 - صفر نفت‌ مسجدسلیمان

* استقلال 2 - صفر آلومینیوم اراک

* فولاد خوزستان یک- یک  مس رفسنجان

ﺳﻪشنبه- 16 دی 1399

* پیکان 2 -یک نساجی مازندران

* ذوب‌آهن یک - 2 تراکتور

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس در روزی که استقلال در خانه تراکتور به تساوی رسید، بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست داد و کماکان در رده دوم باقی ماند تا هدیه رقیب سنتی را پس فرستاده باشد.با نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سپاهان ۴۶ امتیازی شد تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: فرشاد احمدزاده، برایان دابو و ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان) ؛ عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

اخراج: امید عالیشاه (پرسپولیس) ؛ پائولو سانتوس (مربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (۷۷- وحید امیری)، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۴- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۵- علی‌اصغر اعرابی).

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان