Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با هیئتی از جریان صدر بر اهمیت تعیین تکلیف قانون دادگاه فدرال و ضرورت تایید نتایج انتخابات توسط این دادگاه و همچنین بر ضرورت تعیین سازوکاری برای انحلال پارلمان به عنوان لازمه برگزاری انتخابات پیش از موعد تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت و ائتلاف عراقیون، در جلسه‌ای با حضور تعدادی از اعضای این ائتلاف و هیئت سیاسی جریان صدر تازه‌ترین تحولات سیاسی عراق و تحولات منطقه و تأثیر آنها بر عراق را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این نشست حکیم روابط تاریخی جریان شهید محراب با جریان صدر را یادآوری و بر ادامه همکاری و هماهنگی در مواضع در راستای خدمت به هواداران هر دو جریان و عموم ملت عراق تاکید کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این دیدار همچنین تازه‌ترین تحولات سیاسی و پرونده انتخابات و تدارکات لازم برای اجرای آن از جمله امنیت انتخاباتی و نظارت بین‌المللی در عین صیانت از حاکمیت ارضی کشور بررسی شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت تعیین تکلیف قانون دادگاه فدرال به عنوان یکی از الزامات هر انتخابات و ضرورت تایید نتایج انتخابات توسط این دادگاه و همچنین بر ضرورت تعیین ساز و کاری برای انحلال پارلمان به عنوان لازمه اجرای انتخابات پیش از موعد تاکید کرد.

حکیم همچنین درباره تصور خود پیرامون ائتلاف فرا قومیتی و فرا فرقه‌ای به عنوان یک متغیر راهبردی در فضای سیاسی کشور و امکان ایجاد یک تیم مسئول در برابر موفقیت‌ها و شکست‌ها توضیح داد.

در موضوع بودجه نیز رهبر جریان حکمت ملی عراق بر ضرورت حمایت از اقشار کم‌درآمد و توزیع عادلانه ثروت‌ها و تثبیت مالکیت ملت عراق بر ثروت‌های این کشور به موجب قانون اساسی و اهمیت تأمین فرصت‌های شغلی از راه تقویت بخش خصوصی و خدمت‌رسانی به استان های آسیب‌دیده از سیاست‌های رژیم گذشته یا تروریسم تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رهبر جریان حکمت جریان حکمت ملی جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال