Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت فرمانده جبهه میانی تفحص شهدا سردار شهید «علیرضا گلمحمدی» و همرزمش شهید «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

دلاورمردان و ایثارگران پرافتخار میهن، فرمانده دلاور جبهه میانی تفحص شهدا سردار شهید «علیرضا گلمحمدی» و همرزم ایشان شهید «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به خیل یاران و همرزمان و برادران شهید خود پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شهیدان سرافراز بعد از سال ها مجاهدت و جانفشانی در دوران دفاع مقدس، جان خود را در عملیات تفحص پیکرهای پاک فرزندان شهید ملت بزرگ ایران فدا کردند تا مرحمی بر دل های سوخته و‌ نوری برای چشمان منتظر مادران و خانواده های شهدایی باشند که سال ها در انتظار نشانی از یوسفان گم گشته و جگر گوشه های عزیز خود بودند.

ابنجانب شهادت این دلاورمردان سرافراز را به خانواده محترم شهدا تبریک و تسلیت عرض می کنم و به روح پرفتوح و ملکوتی آن سرداران و سربازان شجاع و مخلص ایران اسلامی درود می فرستم و در شب لیله الرغائب از درگاه ایزد منان برای ایشان رضوان و جنت الهی و همنشینی با  سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده های شهداء و همرزمان مصمم و راستین آن شهیدان ارجمند، سربلندی و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل الله مسئلت می کنم.

سعید خطیب‌زاده»

گفتنی است سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام امروز از شهادت فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین جبهه میانی در نقطه صفر مرزی مهران خبر داد و گفت: ظهر امروز علیرضا گلمحمدی فرمانده تفحص شهدا و یکی از نیروهای تحت امر در منطقه مرزی رضاآباد با مین برخورده کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: گلمحمدی فرمانده گروه تفحص اهل شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی و حاج محمود قاسمی اهل شاهرود از توابع استان سمنان بودند که با مین های به جای مانده از دفاع مقدس برخورد کردند.گروه تفحص در منطقه مرزی در حال انجام فعالیت های مقدماتی برای شروع تفحص شهدا در منطقه مرزی رضاآباد بودند که این حادثه رخ داد.

منبع: تقریب

کلیدواژه: جبهه میانی تفحص شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!