Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:02:07 GMT

ترامپ به دنبال راه اندازی شبکه اجتماعی شخصی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۰۳۵۰

ترامپ به دنبال راه اندازی شبکه اجتماعی شخصی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک مگ، ترامپ وعده داده که با راه اندازی شبکه اجتماعی شخصی وی میلیون‌ها رأی دهنده جمهوری خواه می‌توانند به او دسترسی یابند. ترامپ همچنین مدعی شده که بسیار محبوب است.

ترامپ افزوده که قصد ندارد به توئیتر بازگردد، هر چند این دقیقاً تصمیم وی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر حدود یک هفته قبل اعلام کرد به علت ترویج خشونت توسط ترامپ دیگر هرگز به وی اجازه حضور و ارسال مطلب در این شبکه اجتماعی را نخواهد داد.

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود که توئیتر برای وی بسیار خسته کننده شده بود و میلیون‌ها نفر در حال ترک این شبکه اجتماعی هستند. زیرا از نظر آنها هم توئیتر خسته کننده بوده است.

ترامپ در ادامه این مصاحبه تصریح کرده قصد دارد همزمان با آغاز فعالیت دولت بایدن برای مدتی تا حدی سکوت کند ولی این به معنای سکوت کامل نیست. وی همچنین ادعای خود در مورد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا را تکرار کرد و افزود تنها رئیس جمهور آمریکاست که استیضاح شده و میزان محبوبیتش بعد از این رویداد افزایش یافته است.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا شبکه اجتماعی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند