Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن گفت: احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای محرومان در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن قرار دارد و تلاش بر احداث واگذاری این واحدها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از بنیاد مسکن استان، هادی درفشی در مراسم افتتاح یکی از کارخانجات زیر نظر بنیاد مسکن در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اظهار داشت: بنیاد مسکن که به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی فعالیت می‌کند، برای تأمین مصالح استاندارد و مطلوب خود از تولیدات بنیاد بتن وابسته به بنیاد مسکن استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تولیدات کارخانه‌های بنیاد بتن به صورت مناسب و متناسب با شرایط اقلیمی هر منطقه تولید و روانه بازار مصرف می‌شود تا در بحث استحکام بنا و همچنین ساخت اصولی و فنی واحدهای مسکونی روستایی و حتی شهری مورد استفاده قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن برای تولید واحدهای مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است که قطعاً در ساخت مسکن سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کرده و به نوعی هزینه تخریب و دوباره کاری در ساخت واحدهای مسکونی را به حداقل برسانیم.

درفشی ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام را به ویژه در ساخت واحدهای مسکونی روستایی ضروری اعلام کرد و افزود: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مد نظر و مورد توجه جدی است.

معاون وزیر راه در زنجان: دولت بعدی‌ مکلف به ادامه اجرای طرح اقدام ملی مسکن است203 هزار متقاضی طرح ملی مسکن به بانک معرفی شدندعضو جدید هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت همه استان‌ها تولید مصالح به ویژه بتن‌های آماده و پیش ساخته با هدف کاهش هزینه‌ها و مقاومت واحدهای مسکونی از طریق بنیاد بتن ایران تأمین می‌شود که خوشحال هستیم در استان اردبیل نیز کارخانه‌ای با همین قواره احداث شده تا مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

درفشی اضافه کرد: کشور ما یکی از کشورهای آسیب‌خیز در بحث سیل، زلزله و حوادث قهری است که عمده واحدهای مسکونی نیز به دنبال این حوادث با تخریب روبه‌رو می‌شوند که ضرورت دارد سالانه 250 هزار واحد مسکن در مناطق روستایی که عمدتاً کم دوام و آسیب‌دیده هستند، مورد مرمت و بهسازی قرار گیرند.

وی بیان کرد: امسال 100 هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان در دستور کار بنیاد مسکن است که در همه مناطق سعی بر احداث و واگذاری این واحدها برای جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی است.

درفشی با قدردانی از مشارکت استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان به عنوان استان‌های معین در بازسازی مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده ادامه داد: 200 هزار واحد در کشور در قالب عملیات نوسازی و بازسازی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته تا به نوعی ساکنان این واحدها بتوانند با خیال راحت در این مجموعه‌ها سکنی گزینند.

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته به دنبال وقوع حوادث طبیعی و قهری ما با فرو ریختن واحدهای کم دوام در مناطق روستایی بودیم که عملیات مقاوم‌سازی این واحدها با قوت و قدرت شروع شده و همچنان ادامه دارد.

معاون بنیاد مسکن به حضور موفق استان اردبیل در مناطق سیل‌زده لرستان و همچنین مناطق زلزله‌زده اهر در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های بنیاد مسکن استان در این مناطق به حدی قابل تقدیر است که حتی دو نفر از همکاران بنیاد مسکن در معمولان لرستان جان خود را در مسیر خدمت از دست دادند.

انتهای‌پیام/139/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای مسکونی بنیاد مسکن بنیاد مسکن هزار واحد مسکن استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا