Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امورآب و فاضلاب شهرستان دنا از آسیب دیدن بخشی از تاسیسات و زیرساختهای آب وفاضلاب شهرستان دنا بر اثر زلزله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی خوشنودی با اشاره به شکستگی های به وجود آمده در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب شهر سی سخت و روستاهای شهرستان دنا بر اثر زلزله اظهار کرد: شکستگی خطوط انتقال آب شرب روستاهای دارشاهی، گزدون و خمینی آباد و تخریب بعضی از نقاط خطوط انتقال آب روستاهای کریک، تنگ پوتک و ده شیرین از جمله این خسارتها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امورآب و فاضلاب شهرستان دنا گفت: بر اثر  زلزله تابلو برق ایستگاه پمپاژ روستای چناربرم دچار سوختگی و آب شرب روستا های سمرون وگورگنجو نیز گل آلود شد.

خوشنودی همچنین از شکستگی خط انتقال روستای ده شیخ درچندین نقطه و ترکیدگی دیوار ساختمان نگهبانی تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت و سوختن هواکش های تصفیه خانه فاضلاب در اثر این زلزله خبر داد.

وی تصریح کرد: از ساعت های اولیه روز جاری آبرسانی سیار و با تانکر به بعضی از روستاهای شهرستان دنا از جمله دارشاهی و خمینی آباد آغاز و تا تعمیر کامل خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب و وارد مدار بهره برداری گردیدن خطوط و شبکه های آبرسانی مورد نظر، تمامی روستاهای نیازمند به آب در شهرستان دنا با رعایت بهداشت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبفا فاضلاب شهرستان دنا خطوط انتقال بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار نفتی‌ها

شانا _ گروه فیلم: منطقه تهران یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب پایتخت واقع شده است و با ۲ هزار و ۷۳ کیلومتر خطوط انتقال با مناطق مرکزی اصفهان، شمال‌غرب، شمال‌شرق، شمال و جنوب‌شرق اشتراک انتقال دارد. این منطقه همچنین با داشتن ۹ مرکز انتقال نفت، ۴ تأسیسات، ۲ ایستگاه فشارشکن، ۲۶ ایستگاه مخابراتی و ۲۲ رشته خط از قطر ۸ تا ۳۰ اینچ، سوخت موردنیاز کلانشهر تهران و استان‌های نیمۀ شمالی کشور را تأمین می‌کند.

دریافت 35 MB

این منطقه وظیفه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان‌های سمنان تا خراسان رضوی، مازندران، البرز، قـزوین، گیلان و زنجان را عهده‌دار بوده است. افزون بر آن، نفت خام خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز نیز از طریق این منطقه تغذیه می‌شود و کل محصول تولیـدی پالایشگاه تهـران با خطوط این ترمینال به استان‌های ذکرشده و همچنین انبارهای نفت پخش در جنوب، شمال‌غرب و شمال‌شرق انتقال می‌یابد.

منطقه تهران همچنین وظیفه سوخت‌رسانی از طریق خطوط لوله به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) و تأمین سوخت نیروگاه‌های دماوند، باقرشهر، منتظرقائم، شهیدرجایی (قزوین) و گیلان را نیز به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است