Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:07:30 GMT

تامین انسولین داروخانه‌های ماهشهر  

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۰۷۱۵

تامین انسولین داروخانه‌های ماهشهر  

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: انسولین از طریق ثبت اقدامات صورت گرفته در سامانه ttac با نظارت ویژه و جدی در هفت داروخانه شهرستان در حال توزیع است و علاوه بر این امکان جایگزینی قلم انسولین لانتوس با ابازاگلار و بازالین که مورد تایید پزشکان متخصص و همچنین تحت پوشش بیمه است، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر قلم انسولین هومولوگ که به مقدار مناسب قابل تامین است نیز بجای نوورپید امکان تجویز دارد، افزود: تغییر در استفاده از نوع داروی خارجی و داخلی ویژه بیماران با نظر پزشک معالج امکان پذیر خواهد بود.

برزگر بیان داشت: در زمینه توزیع قلم‎‌های انسولین در شبکه بهداشت و درمان ماهشهر همزمان با تخصیص‌های اورژانسی صورت گرفته از شرکت‌های پخش دارویی، انسولین بازالین (لانتوس تولید ایران) به صورت مازاد به سهمیه این شهرستان نیز اضافه شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع دارو داروخانه شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به رامهرمز در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهار خطه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری عملیات چهارخطه شدن آن در دست انجام است.

بهرامی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره برداری می رسد.

 وی با بیان این که چهارخطه کردن محور رامشیر ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: محور رامشیر رامهرمز با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزرات راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور