Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی پورتو با درخشش در دیدار برابر یوونتوس نشان داد که می تواند امیدوار به تحقق رویایش باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر در یک کشور اروپایی به دنیا آمده بود قطعا می توانست حداقل برای زمان کوتاهی مانند ام باپه و ارلینگ هالند توجه ها را به خوب جلب کند. طارمی پسر محبوب بوشهری دیر خودش را به فوتبال اروپا معرفی کرد با این حال می تواند به رویای خود که بازی در رئال مادرید است جامه عمل پوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در پرسپولیس و زیر نظر برانکو بود که خود را به فوتبال ایران و آسیا معرفی کرد. رفت و برگشت او به ترکیه خاطره بدی را برای پرسپولیس و خود او رقم زد. پیش بینی می شد که بعد از بسته شدن دو پنجره پرسپولیس به خاطر طارمی او در تیم بماند و دین خود را ادا کند اما او نشان داد که یک یاغی گر است البته عطش حضور در فوتبال اروپا در او باعث شد که قید پرسپولیس را بزند.

طارمی راهی الغرافه شد و در این تیم عملکرد خوبی داشت. او باوجود اصرار تیم قطری حاضر به ماندن نشد چرا که هدف بزرگ تری در سر داشت و آن حضور در فوتبال اروپا بود. لیگ پرتغال برای این بازیکن بوشهری پیام آور شادیی بود چرا که او در فصل نخست حضورش در ریوآوه ۱۸ گل به ثمر رساند تا توجه پورتو را به خود جلب کند.

بازیکن ایرانی پورتو به خوبی می دانست که کار سختی برای بازی کردن در ترکیب اصلی پورتو دارد اما او باوجود نیمکت نشینی ناامید نشد چرا که به استعداد خود ایمان داشت. او رفته رفته خود را در ترکیب اصلی پورتو جا انداخت تا جایکه به یکی از بهترین های تیم خود تبدیل شده است.

طارمی باوجود نیمکت نشینی در بازی های ابتدایی پورتو بهترین گلزن این تیم در لیگ پرتغال و جام حذفی است.دیدار برابر یوونتوس بهترین فرصت برای رونالدو ایرانی بود که خود را ثابت کند. او در همان دقیقه نخست دیدار برابر یووه توانست گلزنی کند تا در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ ساز شود.

به اذعان همه بازیکنان و البته کادر فنی یوونتوس گل طارمی شیرازه تیم را از هم پاشید و باعث شد تا اعتماد به نفس آنها پایین بیاید. رونالدوی ایرانی در کشور رونالدو و برابر این بازیکن خودی نشان داد تا ثابت کند که شایستگی حضور در بهترین های اروپا را دارد.

گلزنی در دیدار برابر یوونتوس برای طارمی فراتر از یک گل بود. او از همان ابتدای دوران بازیگری اش رویای حضور در رئال مادرید را داشت. آیا طارمی می تواند به این رویای خود دست پیدا کند؟ قطعا گلزنی برابر یووه او را به تحقق این رویا نزدیک کرد و بعید نیست که باشگاه رئال برای این جذب این بازیکن ایرانی اعلام آمادگی نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طارمی پورتو پورتو ستاره ایرانی پورتو طارمی دیدار برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف بارسلونا‌ رفت و با نتیجه 4-2 برنده شد. در این بازی آرتم دووبیک اولین گل تیمش را به ثمر رساند و به آمار جالب توجهی رسید.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، در ابتدای فصل به عنوان مدعی جایزه کفش طلای لالیگا موسوم به پیچیچی کارش را آغاز کرد. او سال گذشته با 23 گل برای اولین بار به این جایزه دست پیدا کرده بود.

لواندوفسکی این فصل هم عملکرد خوبی داشته و با گلزنی در بازی امشب به آمار 17 گل زده رسید اما در صدر جدول گلزنان حضور ندارد؛ صدر در اختیار دووبیک است.

شماره 9 خیرونا با گل امشب به اولین بازیکنی تبدیل شد که در فصل جاری 20 گل زده و مدعی اول کسب جایزه پیچیچی است.

جلوتر از لواندوفسکی، جدی‌ترین رقیب حال حاضر دووبیک، جود بلینگام است که در بازی مقابل کادیز گل زد و اکنون 18 گله است.

ستاره خیرونا در حالی همچنان شانس اول کسب جایزه پیچیچی است که هم بلینگام و هم لواندوفسکی امشب موفق به گلزنی شدند اما فاصله بین ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا با شماره 9 شگفتی ساز این فصل، ثابت باقی ماند.

جدول گلزنان فصل 24-2023 لالیگا

آرتم دووبیک (خیرونا) 20

جود بلینگام (رئال مادرید) 18

روبرت لواندوفسکی (بارسلونا) 17

الکساندر سورلوث (ویارئال) 18

آنتی بودیمیر (اوساسونا) 15

بورخا مایورال (ختافه) 15

آلوارو موراتا (اتلتیکو) 14

گورکا گوروزتا (اتلتیک بیلبائو) 14

آنتوان گریزمان (اتلتیکو) 13

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید) 13

هوگو دورو (والنسیا) 13

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند