Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@20:13:59 GMT

تشکیل 6 پرونده تخلفاتی اصناف در ابهر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۰۲۷

تشکیل 6 پرونده تخلفاتی اصناف در ابهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت، بازرسان در دو نوبت صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت بسیج اصناف گفت: کمبود نیروهای بازرسی سازمان با حضور اعضای بسیج اصناف تامین و نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغفوری افزود: متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی، در زمینه جذب نیروهای بازرسی و تقویت این حوزه با مشکلاتی مواجه بودیم که بسیج اصناف به صورت داوطلبانه در کنار بازرسان سازمان به ایفای بازرسی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای بسیج اصناف خبر داد و گفت: پس از طی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، کارت شناسایی برای داوطلبین صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز انجام گرفته است، اضافه کرد: امیدواریم با احساس مسؤولیت از جانب همه مسؤولین و مردم و به خصوص فعالان بازار، ایام پایانی سال، روزهای آرام و بدون دغدغه برای مصرف‌کنندگان باشد.

فغفوری با اشاره به اینکه تاکنون 6 پرونده گرانفروشی و تقلب در قالب طرح تشدید بازرسی در شهرستان ابهر تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، اضافه کرد: با گذشت 12 روز از اجرای طرح تشدید تاکنون 52 مورد بازرسی از صنوف این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: عمده بازرسی‌ها در حوزه پوشاک و میوه و تره بار بوده است که در خصوص نصب برچسب و صدور فاکتور به واحدهای متخلف تذکرات لازم داده شده است.

وی گفت: هم اکنون 25 اکیپ بازرسی در سطح استان تشکیل شده که به صورت روزانه شیفت صبح و عصر بازار را رصد می کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان صنعت بازار تجارت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان بازرسی تیم رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود

 دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.   آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.   روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.   علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.   وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.   دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد