Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به پایان پنجمین دوره خانه نشریات دانشجویی، «انتخابات ششمین دوره» این نهاد، ۲۰ اسفندماه در ۱۰ منطقه آمایشی بصورت همزمان و الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به پایان پنجمین دوره خانه نشریات دانشجویی، «انتخابات ششمین دوره» این نهاد، ۲۰ اسفندماه در ۱۰ منطقه آمایشی بصورت همزمان و الکترونیکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می‌توانند نامزدی خود را تا تاریخ ۶ اسفند ماه به اداره کل نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، اعلام نمایند و متقاضیان، می‌بایست ضمن بارگذاری شماره‌های نشریات منتشر شده خود در این سامانه نسبت به کنترل شماره تماس خود، برای دریافت کد تایید هویت، اقدام نمایند. 

گفتنی است «خانه نشریات دانشجویی» ساختاری دانشجویی است که از سال ۱۳۹۴ در راستای ارتباط موثر و تعامل بیشتر میان فعالان نشریات دانشجویی و استفاده از ظرفیت فکری و اجرایی دانشجویان و واگذاری برخی امور حوزه نشریات به آنان ایجاد شده است و همچنین این ساختار در هر منطقه دارای یک شورای سه نفره بوده که از میان مدیران مسئول آن منطقه برای یکسال انتخاب شده و نمایندگان شوراهای منطقه، شورای مرکزی ۱۰ نفره خانه نشریات را تشکیل خواهند داد.

شرایط شرکت در انتخابات خانه نشریات به شرح ذیل است:

الف) هر نشریه در انتخابات خانه نشریات یک حق رای و سهمیه دارد که این حق و سهمیه متعلق به مدیر مسئول نشریات دانشجویی است و در صورت عدم حضور وی با معرفی کتبی مدیرمسئول و اعلام شماره تماس وی به اداره نشریات این اداره کل، در اختیار سردبیر قرار می‌گیرد.

تبصره۱: نشریاتی که در دوران محکومیت به «توقیف موقت نشریه تا سه ماه» و بالاتر بر اساس ماده ۴۰ دستور العمل اجرايی ضوابط ناظر بر فعاليت نشريات دانشگاهی هستند، حق شرکت در انتخابات خانه نشریات را ندارند.

تبصره۲: صرفاً نشریاتی که صاحب امتیاز آنها دانشجو و یا یکی از نهادهای دانشجویی (تشکل‌های اسلامی و بسیج دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و شورای صنفی و انجمن ورزشی) است و مدیر مسئول‌شان نیز دانشجو است نشریه دانشجویی محسوب شده و حق شرکت در انتخابات را دارند.

ب) نشریه از ابتدای سال تحصیلی جاری (مهرماه ۱۳۹۹) تا روز برگزاری انتخابات حداقل یک شماره خود را در سامانه خانه نشریات بارگذاری کرده باشد. 

شرایط نامزدی در خانه نشریات به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

الف) شرایط حق رای در انتخابات خانه نشریات را داشته باشد.

ب) حداقل تا پایان ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ دانشجو باشند.

ج) الزاماً مدیرمسئول نشریه باشد. 

د) تاریخ دریافت مجوز انتشار نشریه‌ ایشان از اول دی‌ماه ۱۳۹۹ به قبل باشد.

تبصره: مدیران مسئولی که تاریخ دریافت مجوز نشریه‌شان بعد از اول دی ماه ۱۳۹۹ است، درصورتی که قبلا مدیرمسئول نشریه دیگری بوده ‌باشند نیز می‌توانند در انتخابات، کاندیدا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی وزارت بهداشت خانه نشریات دانشجویی دانشجویان انتخابات خانه نشریات خانه نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد

نشریه «سان» با استناد بر یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

«اسکارلت ماگوآیر» رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفت‌وگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

او گفت به همین دلیل است که نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد.

البته ناگفته نماند که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هم صرفا چهار سال از جو بایدن کوچکتر است اما گاف‌های پی در پی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نگرانی‌ها را درباره «زوال عقل» او چندین برابر کرده است.

نشریه سان هم‌چنین به نقل از خانم ماگوآیر می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها نگرانند که جو بایدن قادر نخواهد بود از پس جلسه با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) که ۱۰ سال از او جوان‌تر است، بربیاید.»

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه سان می‌افزاید: «از هر ۱۰ آمریکایی، چهار نفر (۴۰ درصد) فکر می‌کنند که جو بایدن در صورت پیروزی، نمی‌تواند دوره دوم ریاستش را به اتمام برساند و احتمالا در دفتر کارش فوت خواهد کرد.»

هم‌چنین برخی از رای‌دهندگان معتقدند شاید بایدن بتواند به مسائل داخلی کشورش رسیدگی کند اما بعید می‌دانند او قادر باشد نسبت به مسائلی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، مدیریت خوبی از خود نشان دهد.

در این میان برخی دیگر به نگرانی‌هایی نظیر جنگ اوکراین و توانایی جو بایدن درخصوص مواجه شدن با رئیس‌جمهور روسیه اشاره کرده‌اند.

نشریه سان در پایان با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارهاست. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا می‌شود حمله به منزل جو بایدن‎

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد