Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وزارت امور خارجه پاکستان، «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه پوتین رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان در سفر یک روزه به اسلام‌آباد با وزیر امور خارجه پاکستان، نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان و برخی از مسوولان ارشد دیدار خواهد کرد.

تبادل نظر درباره آخرین تحولات در روند صلح افغانستان دستور کار اصلی دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه با مقامات پاکستانی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه پاکستان افزود: سفر و دیدار کابلوف به اسلام آباد بخشی از دیپلماسی ما  در حمایت از روند صلح افغانستان است و علاوه بر آن این سفر به تقویت بیشتر همکاری‌های دوجانبه پاکستان و روسیه نیز کمک می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز گذشته اعلام کرد که این کشور درصورت تمایل طرف‌های افغانی، برای میزبانی نشست مذاکره و صلح افغانستان آمادگی دارد.

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان بیست و نهم خردادماه امسال در تماس تلفنی با همتای روسی خود، ضمن بررسی آخرین تحولات افغانستان گفت: پیشبرد گفت‌وگوها میان گروه‌های داخلی، راهکار اصلی برای امنیت و ثبات افغانستان است.  

برچسب‌ها روسیه پاکستان افغانستان شاه محمود قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه پاکستان افغانستان روسیه پاکستان افغانستان شاه محمود قریشی اخبار کنکور امور خارجه پاکستان صلح افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره