Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:05:50 GMT

فوت اولین مدافع سلامت در قشم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۵۴۶

فوت اولین مدافع سلامت در قشم

به گزارش «تابناک»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اعلام این خبر به ایسنا، افزود: شهید طیبه صادقیان سوپروایزر بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم که مدتی را درگیر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دکتار فاطمه نوروزیان با اشاره به اینکه شهید صادقیان ۴۵ ساله و متولد شهرستان شهربابک بود، خاطرنشان کرد: وی سابقه ۲۲ سال خدمت دارای تحصیلات کارشناسی پرستاری و دارای یک فرزند پسر ۱۰ ساله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان گفت: امیدوارم شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با کادر درمان همراهی کرده و در کنترل هرچه سریعتر کرونا یاریگر مدافعین سلامت باشند.

به گزارش ایسنا، وی حدود ۴۸ ساعت پیش به دلیل وخامت شرایط بیماری به بیمارستان مراجعه می‌کند و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام می‌شود که متاسفانه تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان برای مهار بیماری ناکام می‌ماند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسلام قلعه قیام مردم تبریز گادوین منشا لیله الرغائب سی سخت زلزله هرمزگان قشم مدافع سلامت شهید سلامت ویروس کرونا اسلام قلعه قیام مردم تبریز گادوین منشا لیله الرغائب سی سخت زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری