Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@13:57:22 GMT

ساز و کار دولت برای شب عید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۵۶۲

رئیس دفتر رئیس جمهور از ساز و کار دولت برای کنترل قیمت و تامین کالا‌های شب عید خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای محمود واعظی در مصاحبه با خبرنگار  صداوسیما افزود: در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صمت و قائم مقام جدید امور بازرگانی و بازار برای پایین آمدن قیمت‌های فعلی مرغ و تخم مرغ و تامین کالا‌های مورد نیاز شب عید مانند میوه و آجیل برگزار شد، سازوکاری مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود واعظی گفت: وزرای جهاد کشاورزی و صمت قول دادند با جدیت این موضوع را دنبال کنند.
وی افزود: در بخش نظارت وزارت صمت نیز حدود ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ نفر حضور دارند که قرار است تجهیزات مورد نیاز آن‌ها برای نظارت نیز بیشتر شود.
وی درباره کمک به افراد کم درامد گفت: طبق قرار قبلی، کمک‌های ۴ ماهه دولت تا فروردین ادامه دارد,، اما هنوز تصمیم خاصی برای تامین سبد کالای این افراد برای شب عید در نظر گرفته نشده است، چون همه امکانات را پیش خور کردیم. برچسب ها: واعظی ، شب عید ، ساز و کار دولت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واعظی شب عید ساز و کار دولت شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز