Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@22:44:40 GMT

جدایی 6 بازیکن از نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۷۰۴

6 بازیکن تیم فوتبال نساجی رسما از ایین تیم جدا شده و با تیم‌های مختلف قرارداد بستند.

نساجی مازندران طبق درخواست مجید جلالی برای نیم فصل دوم مسابقات تقویت خواهد شد و تاکنون حضور سعید جلالی راد دروازه‌بان نیم فصل اول شهرخودرو در این تیم قطعی شده است.

تا امروز امیرحسن موسی‌زاده، روزبه شاه علی‌دوست(خیبر خرم آباد)، آرمان قاسمی(پیکان)، امیر حسین اسماعیل‌زاده، مصطفی نوروزی و محمد سرافزار بازیکنانی هستند که از این تیم رسما جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با وجود مطرح شدن شایعه جدایی کریم اسلامی از نساجی این بازیکن همچنان بازیکن این تیم محسوب می شود.باشگاه نساجی نیز در صورتی که برای اسلامی پیشنهاد رسمی دریافت کند با توافق به این بازیکن اجازه جدایی خواهد داد در غیر این صورت وی در نساجی ماندنی خواهد بود.

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن