Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، سناتور آمریکایی «تد کروز» روز پنجشنبه با خروج از ایالت تگزاس که دچار سرما و یخ‌بندانی مهیب شده است، برای یک تعطیلات خانوادگی به تفریحگاه کانکون مکزیک سفر کرد تا «دختران کوچکش را راضی کند.»

سیل انتقادات وقتی بر سر او نازل شد که خبر سفرش رسانه‌ای شد: «بدیهی است که این یک اشتباه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با در نظر گرفتن شرایط نباید این کار را نمی کردم.» این سناتور جمهوری‌خواه هنگام بازگشت به هیوستون به خبرنگاران گفت قصد داشته تا آخر هفته بماند.

یک گروه دموکرات نیز از رفتار عجیب همسر کروز نوشتند که از همسایگانش سوال کرده آیا آنها هم می‌خواهند تا با هم سفری خانوادگی به کنکون داشته باشند؟ این در حالی است که اتاق های هتل «ریتز کارلتون» در این شهر  شبی حدود ۳۱۰ دلار خرج برخواهد داشت.

میلیون‌ها شهروند تگزاس با بحران شدید طوفان زمستانی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ پس از انتشار عکس کروز، که به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی آتی برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شود، سیلی از انتقادات به سوی او روان شده است.

اعتراض مردم در فرودگاه: تد! 24 نفر مردند

برخی از منتقدان، اثرگذاری دختران ۱۰ و ۱۲ ساله او را در تصمیم‌گیریش سرزنش کرده‌اند اما حزب دموکرات تگزاس از این نیز فراتر رفته و وی را به استعفا فراخوانده است.

نگرانی‌های شدیدی از تاثیر مخرب این یخبندان بر شیوع بیشتر کرونا با توجه به آسیب‌دیدگی زیرساخت‌ها وجود دارد زیرا کمبود مواد غذایی، محدودیت توانایی بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کووید و گروه‌های آسیب‌پذیری که به دلیل جاده‌های یخ زده از دریافت کمک محروم مانده‌اند شرایط را به شدت بحرانی کرده است.

در ماه دسامبر (دی ماه)، کروز انتقادی توئیتری از شهردار آستین، استفان آدلر، داشت که چرا به مکزیک سفر کرده در حالیکه به دیگران گفته است که در طول همه‌گیری سفر نکنند.

کد خبر 585944 برچسب‌ها نماینده ایالات متحده آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماینده ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: پارسال بیش از چهار هزار و ۷۰۰ متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند که ۷۵ درصد این افراد مرد، ۱۹ درصد زن و ۶ درصد هم کودکان کمتر از ۱۸ سال بودند.

مهدی ابراهیمی افزود: آزمایش اعتیاد بیش از هزار و ۸۹۰ متکدی، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

وی افزود: ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسوولان مربوطه صورت گرفت و در این راستا، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی افزود: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

وی ادامه داد: تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود از این رو طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی در دستور کار است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست