Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در واکنش به درخواست برخی کشورهای اروپایی مبنی بر کاهش فعالیت‌های هسته‌ای ایران افزود: ما اعلام کرده‌ایم که اقدامات جمهوری اسلامی در اجرای ماده ۳۶ برجام، به عنوان اقدامات جبرانی بود.
وزیر امور خارجه  کشورما، در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت:​ اروپائی‌ها می‌دانند که ما یکسال به آن‌ها فرصت دادیم تا اقدامات جبرانی را انجام دهند، اما انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان ادامه داد: آمریکا هم به تعهداتش بازنگشت و برغم آنکه اعلام کرده بود سیاست فشار حداکثری شکست خورده است اما کماکان این سیاست را ادامه می‌دهد.

ظریف تاکید کرد:​ لذا اروپایی‌ها باید توجه کنند که فشار به ایران کارساز نیست و اظهارات بی ارزش هم فایده‌ای ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: به محض اینکه اقدامی از طرف آمریکا و اروپا به منظور اجرای تعهداتشان ببینیم ما هم بلافاصله واکنش نشان می‌دهیم و به تعهداتمان باز می‌گردیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی

عصر ایران - در این تصاویر، پرتره‌ای از یک سوسک سرخرطومی را مشاهده می‌کنید. می‌توان به وضوح جزئیات ظریف آناتومی این حشره، از جمله منقار بلند و باریک، شاخک‌های ظریف، و چشم‌های مرکب آن را مشاهده کرد. رنگ‌های گرم و دلنشین این سوسک، در کنار فرم خاص بدن آن، حسی از طراوت و سرزندگی را به بیننده القا می‌کند.

عکاسی ماکرو از حشرات، فرصتی بی‌نظیر برای کشف دنیای شگفت‌انگیز این موجودات ظریف و شکننده فراهم می‌کند. با ثبت لحظات ناب و گذرا در دنیای حشرات، می‌توانیم درک عمیق‌تری از این موجودات شگفت‌انگیز و نقش آنها در اکوسیستم پیدا کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا