Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@21:14:28 GMT

سکوت سرخیو آگوئرو شکست: نمی دانم چه می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۹۱۹

مهاجم آرژانتینی بعد از مدت ها سکوتش را شکست و در مورد آینده اش در منچسترسیتی صحبت کرد.

مهاجم آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی در فصل جاری به ندرت در ترکیب تیمش دیده شده است. ضمن این که قرارداد آگوئرو در پایان فصل به پایان می رسد و هیچ نشانه ای از علاقه باشگاه سیتی برای تمدید قرارداد با این مهاجم دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همین موضوع باعث شده تا گمانه زنی هایی در مورد آینده این بازیکن در باشگاه آبی پوش به وجود بیاید. با این وجود مهاجم آرژانتینی تا به حال سکوت کرده بود و هیچ صحبتی در این مورد انجام نمی داد اما گویا آگوئرو تصمیم گرفته سکوتش را بشکند و در جریان گفتگویش با ایبای لانوس در برنامه پنجشنبه شب مارکا گیمینگ صحبت هایی در مورد آینده اش کرد.

آگوئرو در این گفتگو تایید کرد که با وجود ادعای برخی رسانه های مبنی بر این که در صورت رسیدن پیشنهادی از سوی سیتی، آگوئرو در این تیم انگلیسی خواهد ماند اما هنوز در مورد آینده اش تصمیمی نگرفته است. مهاجم آرژانتینی در این باره گفت:

قراردادم در انتهای فصل به پایان می رسد و هنوز نمی دانم چه کار خواهم کرد. اولین چیزی که می خواهم، بازی کردن است و سپس صبر می کنم تا ببینیم در پایان فصل چه پیش خواهد آمد. 

آگوئرو در این گفتگو علاوه بر صحبت در مورد آینده اش، در مورد رابطه اش با پپ گواردیولا، مربی باشگاه نیز صحبت کرد. تعجبی ندارد که مهاجم آرژانتینی در صحبت هایش از مربی اسپانیایی تمجید کرد و با اشاره به این که خیلی از باشگاه های لیگ برتری سعی کردند از سبک بازی این مربی کاتالونیایی تقلید کنند، گفت:

او خیلی به جزئیات توجه دارد. پپ سطح فوتبال را ارتقا داده است و بسیاری از باشگاه های لیگ برتری می خواستند از سبک او تقلید کنند و حملات خود را از خط دفاع شروع کنند. او مربی فوق العاده ای است. 

به نظر می رسد تمدید یا عدم تمدید قرارداد آگوئرو به عملکرد این مهاجم و میزان دقایق بازی او در ادامه فصل بستگی داشته باشد.  

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مورد آینده اش مهاجم آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد