Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا واشنگتن پست روز جمعه نوشت، در گزارشی که قرار است هفته آینده منتشر شود، خلاصه طبقه بندی نشده‌ای از یافته‌های نهادهای اطلاعاتی ارائه می شود که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دستور قتل خاشقچی نویسنده معارض حاکمیت ریاض را صادر کرده است.

خاشقچی روزنامه نگار مخالف ولیعهد سعودی مهر ماه سال ۹۷ زمانی که برای انجام یک کار اداری به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه مراجعه کرد، به قتل رسید اما جسد او هیچ گاه پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن پست انتشار این گزارش را با وعده‌های انتخاباتی جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در رابطه با شفافیت پیوند داده و می نویسد این گزارش احتمالاً روابط آمریکا و عربستان که از قبل تیره شده بود را به پایین ترین سطح سوق خواهد داد.

کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۹ قانونی را تصویب کرد که دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا را موظف به ارائه چنین گزارش طبقه بندی نشده‌ای کرد اما ترامپ این درخواست را نادیده گرفت.

آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا در اوایل ماه فوریه (بهمن) گفت که ایالات متحده در حال بررسی مشارکت خود با عربستان سعودی است تا اطمینان حاصل کند که با منافع و ارزشهای آمریکا سازگار است.

علاوه براین دولت جدید آمریکا تصمیم به قطع حمایت از عربستان درجنگ یمن گرفته و در اقدامی انصارالله را از فهرست گروه های تروریستی خارج کرد.

برچسب‌ها جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا جو بایدن جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE

دو مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به میزبانی عربستان سعودی تایید شدند.

رویداد پادشاهی رینگ در ورزشگاه Jeddah Superdome شهر جده عربستان سعودی در تاریخ 25 می برگزار خواهد شد.

طرفداری | به دنبال آنچه در ماندی نایت راو صبح امروز اتفاق افتاد، 2 بازی مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به ثبت رسیدند.

سمی زین، کشتی گیر سوری تبار که انتظار می‌رود از حمایت کامل هواداران هم نژادش برخوردار باشد، در دیداری 3 نفره برابر برانسن رید و چد گیبل از کمربند بین قاره‌ای دفاع خواهد کرد. همچنین در مسابقه‌ای دیگر، بکی لینچ برای دفاع از کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف لیو مورگان خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود