Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت:‌ با اجرای ۱۴۵ طرح توسعه تولید ملی در استان قزوین موافقت اصولی شده و این طرح‌ها در مسیر اجرا قرار دارند. - اخبار استانها -

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی و صنعتی موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: بیش از 70 درصد طرح‌های صنعتی امسال ما طرح‌های توسعه‌ای هستند و در همین راستا با اجرای 145 طرح توسعه  تولید ملی در استان قزوین موافقت اصولی شده و این طرح‌ها در مسیر اجرا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته توسط مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و سایر سرمایه‌گذاران 60 درصد از این طرح‌ها نیازی به تسهیلات بانکی نخواهند داشت و به عبارتی از دست فرآیندهای اداری و خسته‌کننده بانک‌ها و همچنین سود کمرشکن تسهیلات بانکی حوزه تولید راحت خواهند بود.

خانپور ادامه داد: در شرایطی که ایجاد یک واحد صنعتی یا کارخانه از پایه کار بسیار هزینه‌بر و زمانبری است، اجرای طرح‌های توسعه سریع‌ترین راه برای جهش تولید و اشتغال در استان قزوین به شمار می‌رود که طرح این شعار از سوی مقام معظم رهبری نشانگر هوشمندی بالای ایشان در زمان اعمال جنگ اقتصادی بی‌سابقه توسط دشمن است.

احداث 2 شبکه برق در شهرک‌های شال و حکیمیه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همچنین درباره رفع مشکلات تامین برق شهرک صنعتی کاسپین گفت: برای ایجاد یک پست 63 مگاواتی در این شهرک یک تفاهم‌نامه بین ما، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شرکت برق منطقه‌ای زنجان به ارزش 60 میلیارد تومان منعقد شده تا کار تقویت شبکه تامین برق کاسپین به سرانجام برسد.

خانپور ادامه داد: بر مبنای این تفاهم 40 درصد از هزینه خرید و نصب این پست را ما باید بدهیم، 25 درصد را شرکت برق منطقه‌ای زنجان و 35 درصد هزینه باقی‌مانده را سازمان مدیریت در طول سنوات مختلف پرداخت خواهد کرد.

5 طرح جهش تولید در استان قزوین به بهره‌برداری رسید207 سرمایه‌گذار جدید در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند100 میلیارد تومان برای توسعه شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود

وی همچنین از آغاز عملیات ساخت 2 شبکه پست 63 مگاواتی در شهرک‌های صنعتی شال و حکیمیه خبر داد و افزود: برای ایجاد هر کدام از این شبکه‌ها 9 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق پرداخت کرده‌ایم و زمین لازم برای ساخت این 2 پست برق هم از سوی مالکان بخش خصوصی به شرکت شهرک‌ها حبه (هدیه) شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی سال رونق تولید استانداری قزوین تولید ملی سال رونق تولید استانداری قزوین شهرک های صنعتی استان قزوین شهرک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره بر مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی بر اجرای کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علیرضا مهاجر، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه جهش تولید در دیمزارهای این استان میانگین سرانه زمین در کشور را ۳.۲ هکتار دانست و اظهار کرد: اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره‌وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه واردات دانه‌های روغنی توسط واردات‌کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است، افزود: پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بلوک‌بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهن‌بندی مدیریت می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری مزارع می‌شود.

مهاجر در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را در امر تولید دانست و گفت: تولید بذر محصولات کشاورزی در مازندران با جدیت دنبال می‌شود و در سال‌جاری این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تلاش این سازمان بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی است.

کد خبر 749731

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود