Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ائتلاف سعودی چهارشنبه شب با تأیید دومین حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جنوب غرب عربستان در ۲۴ ساعت گذشته، مدعی رهگیری و سرنگونی این پرنده یمنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم»، خبرگزاری رسمی سعودی چهارشنبه شب گزارش داده که نیروهای ائتلاف یک فروند پهپاد بمب گذاری شده را که توسط حوثی‌ها (جنبش انصارالله) به سمت شهر خمیس مشیط در جنوب غرب عربستان به پرواز در آمده بود، رهگیری و سرنگون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف خودخوانده عربی با اعلام این خبر مدعی شد که نیروهای ائتلاف چهارشنبه شب توانستند، این پهپاد را که قصد حمله به شهر خمیس مشیط داشت، سرنگون کنند.

 

این دومین حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به شهر خمیس مشیط در جنوب غرب عربستان در ۲۴ ساعت گذشته است.

 

بامداد چهارشنبه نیز المالکی با تأیید خبر حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عربستان مدعی رهگیری و انهدام این پرنده یمنی شده بود.

 

عربستان سعودی در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با همکاری آمریکا، از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده‌ای را علیه یمن و کشتار شهروندان غیر نظامی، زنان و کودکان این کشور آغاز کرده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله پهپادی انصارلله ائتلاف سعودی حمله پهپادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!