Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اطلاعیه‌ای رسمی، از دعوت فدراسیون‌های آسیایی برای میزبانی دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، با در نظر گرفتن محدودیت‌های سفر و قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر قاره کهن و به دنبال روند مشورت نزدیک با فدراسیون‌های عضو، AFC و فیفا در تصمیمی مشترک با تعویق عمده بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخرین بازی برنامه‌ریزی شده برای هفته‌های هفتم و هشتم این رقابت‌ها که قرار است ۲۵ و ۳۰ مارس (۵ و ۱۰ فروردین ۱۴۰۰) برگزار شوند، به شرح زیر است:

نپال - استرالیا
مغولستان - ژاپن
عربستان سعودی - یمن
تاجیکستان - مغولستان

AFC همچنان سلامت بازیکنان، تیم‌ها، مقامات برگزارکننده مسابقات و همه ذی‌نفعان را بالاترین اولویت خود می‌داند و با فدراسیون‌های عضو برای نظارت نزدیک بر شرایط قاره همکاری می‌کند.

به‌ عنوان بخشی از تلاش برای اطمینان از سلامت و تکمیل موفق انتخابی جام جهانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون‌ها برای میزبانی دیدار‌های گروه‌های خود به صورت متمرکز دعوت و برنامه بازی‌ها را در ژوئن ۲۰۲۱، تأیید و اعلام می‌کند؛ جایی که مسابقات انتخابی متمرکز از ۳۱ می‌تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۰ تا ۲۵ خرداد) ادامه می‌یابد. بیشتر بخوانید: مسابقات انتخابی جام جهانی رسما متمرکز شد

انتهای پیام/

برچسب ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابی جام جهانی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران