Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:29:45 GMT

حسینی به دنبال تکرار خاطرات شیرین اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۲۳۸۷

حسینی به دنبال تکرار خاطرات شیرین اصفهان

مجتبی حسینی در مدت دو فصل سابقه دستیاری یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن را دارد و سپس پس از برکناری گل محمدی از سرمربی گری ذوب آهن جانشین وی در این تیم شد.

به گزارش ورزش سه ، در مدت دو فصلی که حسینی  مربی تیم ذوب  آهن بود آنها دوبار موفق به فتح جام حذفی شدند و توانستند سهمیه مستقیم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند،پس از شکست برابر استقلال در شهریور ۹۵ مجتبی حسینی جانشین یار دیرینه خود یحیی گل محمدی شد و توانست تیمی را که در قعر جدول قرار داشت را به رتبه چهارم جدول برساند و با توجه به حذف نفت تهران(قهرمان جام حذفی) از آسیا این تیم سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال مجتبی حسینی که دوباره در شرایطی مشابه چهارفصل قبل هدایت ذوب آهن را عهده دار شده است امیدوار است تا بتواند این تیم را از شرایط بحرانی اش نجات دهد و دوباره خاطراتی خوب از ذوب آهن  برای او به جا بماند.


ذوب آهن هم اکنون با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و در اولین دیدار خود با هدایت مجتبی حسینی در هفته شانزدهم باید در دیداری خارج از خانه برابر فولاد خوزستان صف آرایی کند.

مجتبی حسینی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن اصفهان مجتبی حسینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تراکتور به دنبال ابوالفضل جلالی!

به گزارش ورزش سه، این تصویر خوشحالی جالب ریکاردو آلوز است که بعد از قطعی‌شدن پیروزی تراکتور مقابل فولاد انجام داده است. ریکاردو دوباره به صدر جدول پاسورهای لیگ برتر صعود  کرده و اینطور به بازیکنان پایینتر از خود نگاه می‌کند.

ریکاردو با این پاس گل  در حالی به صدر صعود کرده که مجموع پاس گل‌هایش در لیگ برتر ایران به عدد ۲۳ رسیده است. الوز البته تمام تلاش خود را می‌کند تا رکورد ۱۴ پاس گل سعید صادقی در لیگ بیست و یکم را بشکند و بهترین گلساز لیگ برتر ایران لقب بگیرد.

البته در مورد یکی از پاس گل‌های او مناقشه وجود دارد. در دیدار تراکتور و پیکان که با پیروزی ۲-۰ تراکتور همراه بود، او در صحنه گل تراکتور روی گل اثر گذاشت اما بسیاری این پاس را به نام او ثبت نکرده‌اند.

با این حال ستاره تراکتور خود را در صدر جدول گلسازان لیگ می‌بیند و فعلا از جلالی جلوتر است اما اگر دوباره افت کند و پاس گل ندهد، ستاره استقلال به سرعت او را پشت سر خواهد گذاشت.

نکته جالب اینکه در بازی فولاد نیز این شجاع بود که سانتر ریکی را با یک قیچی خوب تبدیل به گل کرد تا کاپیتان تراکتور الوز را از افت خارج کرده باشد.

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک / تیم رجب‌زاده فقط به دنبال لیگ برتر
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • ستاره تراکتور به دنبال ابوالفضل جلالی!
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد