Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:55:27 GMT

راه‌های خلخال برفی و لغزنده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۲۴۹۵

راه‌های خلخال برفی و لغزنده است

سرهنگ نجات حمزه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از شب گذشته در مناطق جنوبی استان آغاز شده، هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی اظهارکرد: به علت بارش برف همراه با کولاک و یخبندان جاده خلخال - اسالم بویژه گردنه سخت و صعب‌العبور الماس همراه داشتن زنجیرچرخ و رعایت کامل مقررات تردد برای رانندگان عبوری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حمزه با توصیه به مردم برای پرهیز از سفرهای غیرضروری و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: همراه داشتن لوازم گرمازای زمستانی از جمله پتو ، مطمئن بودن از عدم وجود اشکال فنی خودرو ،داشتن عاج کافی در لاستیک‌های خودرو ، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه برای پیشگیری از وقوع حوداث احتمالی ناشی از رانندگی در روی جاده برفی و یخی به رانندگان توصیه می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال نیز گفت: برغم بارش  برف در منطقه غیر از راه‌های خلخال به پونل ، ماسوله و ماسال سایر راه‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها با استفاده از زنجیرچرخ جریان دارد.

معروف خسروی اظهارکرد: شدت کولاک در جاده ارتباطی خلخال - اسالم فروکش کرده ولی به علت سردی هوا و یخبندان سطح جاده استفاده از زنجیرچرخ برای عبور از گردنه الماس لازم است.

وی به رانندگان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از آخرین وضعیت این جاده از طریق تماس با تلفن اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال اطلاع حاصل کنند.

او گفت: موج جدیدی از بارندگی برف وک ولاک از عصر فردا شنبه آغاز می‌شود که حجم بارندگی و شدت کولاک قابل توجه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی خلخال هم گفت: بارش تا پایان روز جمعه ادامه داشته و کاهش قابل توجه دمای هوا و وقوع پدیده یخبندان در منطقه را شاهد خواهیم بود.

فرامرز فرض‌الله‌پور افزود: دمای هوای صبح امروز این شهر به ۴ درجه زیر صفر درجه رسید که در مقایسه با زمان مشابه روز گذشته ۲ درجه سردتر شده است.

وی گفت: موج جدیدی از بارش برف از ظهر فردار روز شنبه در این شهرستان آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعيت هوا خلخال استان اردبیل بارش برف تردد جاده ای ترافیک سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعيت هوا خلخال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعيت هوا خلخال استان اردبیل بارش برف تردد جاده ای ترافیک سازمان هواشناسی اخبار کنکور حمل و نقل بارش برف جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران در شهر ایلام

دریافت 6 MB کد خبر 6093071

دیگر خبرها

  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است