Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:25:55 GMT

خسارت زلزله سی سخت به ۵۰۰ خانه روستایی در سمیرم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۲۷۱۱

خسارت زلزله سی سخت به ۵۰۰ خانه روستایی در سمیرم

ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: در ارزیابی های اولیه پس از وقوع زلزله سی سخت، ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۵۰ واحد شهری از ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیدند، همچنین به شبکه آب، برق، راه ها، قنوات و ۱۷ مدرسه، خانه بهداشت و مسجد خساراتی وارد شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله در سی سخت خساراتی به اماکن مسکونی شهری و روستایی در ۵۰ روستا و ۳ شهر در بخش های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم در استان اصفهان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه که در ارزیابی های اولیه ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۵۰ واحد شهری از ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیدند، گفت: همچنین به شبکه آب، برق، راه ها، قنوات و ۱۷ مدرسه، خانه بهداشت و مسجد خساراتی وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرمانده پاسخ به بحران استان بلافاصله در مرکز استان و شهرستان سمیرم برگزار شد و اقدامات امدادی مورد نیاز انجام گرفت، افزود: در حال حاضر راه ها بازگشایی و شبکه برق و آب‌ روستاها وصل شده و ۷ تیم ارزیاب برای برآورد دقیق خسارات در مناطق آسیب دیده ارزیابی می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه بارندگی برف و باران، کولاک و کاهش دما طی روز گذشته باعث مسدود شدن برخی از محورهای جاده ای شد، گفت: این موضوع عملیات ارزیابی را با مشکل مواجه کرد که امروز با قطع بارش و بازگشایی محورها، برسی های دقیق خسارات در بخش های اماکن مسکونی، راه‌ها، بخش کشاورزی و زیرساخت ها انجام خواهد شد.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: همچنین به منظور کمک رسانی به استان کهگیلویه و بویر احمد تاکنون ۲۰۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۰ تن نایلون، ۳ تیم امدادی اسکان از جمعیت هلال احمر و ۲ تیم راهداری با ۳ دستگاه لودر و کامیون جهت کمک در بازگشایی راها از اداره راهداری استان به سی سخت اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله سميرم خسارت زلزله استانی شهرستانها سی سخت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد