Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ملیحه علیپور مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: ۱۴۰ کوهنورد این شهرستان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادواره شهدای مدافع سلامت و پاسداشت پیشکسوتان کوهنورد به پیمایش ۲۰ کیلومتر در منطقه عباس آباد و صنوبر، بخش مرکزی تربت حیدریه پرداخته و به خط الرأس قلل نیاز و سبزآباد به ارتفاع ۲۶۰۰ متر صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پایان این همایش با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان از صمد بهروش پیشکسوت و محمد ذاکری و زینب یعقوبی فعالان کوهنوردی تربت حیدریه تجلیل شد.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صعود کوهنوردان شهدای مدافع سلامت ورزش و جوانان تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

رحیم خداجو که از آبان‌ماه سال گذشته به‌عنوان سرپرست این اداره کل مشغول به کار بود، پس از نزدیک به ۶ ماه بالاخره حکم مدیرکلی خود را از کیومرث هاشمی دریافت کرد.

در بخشی از حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است: انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، با تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، گام بردارید.

 اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه‌های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلا به جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر کلیه پروژه‌های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، نظارت و بازرسی‌های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به ادارات تابع، برنامه‌ریزی توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته‌های ورزشی آن استان، قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی و اداری، زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابکسازی و کوچک سازی، از جمله مواردی است که وزیر ورزش، نظر خداجو را به آنها جلب کرده است.

رحیم خداجو که متولد شهرستان جهرم استان فارس است و در سال ۱۳۷۱ به عنوان بازیکن فوتبال به تیم برق شیراز پیوست و در سال‌های اوج این تیم در دهه هفتاد، عضوی از ترکیب نارنجی‌پوشان بود. او در سال‌های بعد پیراهن تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان را هم بر تن کرد.

خداجو در سال‌های اخیر در پست‌های مدیریتی همچون ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و شیراز و همچنین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مشغول به کار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد