Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران از برنامه ریزی این شورا در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران در نشست مناطق شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران گفت: امروز سومین نشست مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است؛ به دلیل شرایط کرونایی مجبور بودیم که جلسات خود را با هسته اصلی شورای حل ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جزئیات هسته اولیه فعالیت‌های انتخاباتی این شورا در مناطق تهران اضافه کرد: این هسته شامل یک روحانی، یک خواهر، یک جوان و ۲ پیشکسوت است.

اقراریان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی تلاش ویژه برای به کارگیری از بهره مندی از انرژی جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان دارد.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نقشه راه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی که با تلاش‌ها و زحمات کار جمعی تدوین شده بود هم اکنون محقق شده است ضمن اینکه نقشه راهی هم برای انتخابات پیش رو داریم.

اقراریان تصریح کرد: مسیری را برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته و باز کرده‌ایم؛ این مسیر هم اکنون در سطح محلات شهر تهران برنامه‌ریزی شده و سامانه ارتباط گیری این شبکه با کانون‌ها، کمیته‌ها و مناطق در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از برنامه‌ریزی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شهر تهران با توجه به شرایط کنونی کشور برای انتخابات سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی خبر داد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: احزاب سیاسی انتخابات ریاست جمهوری احزاب انتخابات برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند