Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جلسه واگذاری حفظ و نگهداری اراضی 40 هکتاری جنگل کاری حاشیه بلوار شهید بهشتی کهریزک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، علی یحیی پور شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشنهاد و بررسی راهکارهای قانونی جهت تحویل اراضی 40 هکتاری جنگلکاری حاشیه بلوار شهید بهشتی، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان اداره کل دفتر فنی استانداری، سازمان جنگلکاری و فضای سبز وبوستان های شهرداری تهران ، شهرداری منطقه 19 با نماینده مدیریت شهری شهرداری کهریزک  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درحال حاضر اراضی جنگلکاری  40 هکتاری در مالکیت حرم مطهر امام خمینی(ره) قرار دارد و حفظ و نگهداری آن برعهده شهرداری منطقه 19 است که باتوجه به تداخل جغرافیایی مدیریت این اراضی در جلسات گذشته واگذاری نگهداری از این اراضی به شهرداری کهریزک پیشنهاد شده بود و هم اکنون در این جلسه راهکارهای قانونی و کارشناسی درخصوص اجرای طرح تحویل و واگذاری مدیریت اراضی جنگلکاری شده حاشیه بلوار شهید بهشتی مورد بحث و برسی کارشناسیان مربوطه قرار گرفت.
شهردار کهریزک اظهار داشت: گرچه تحویل اراضی 40 هکتاری جنگلکاری از سوی شهرداری کهریزک، بار خدمات رسانی شهرداری را در حوزه خدمات شهری و فضای سبز افزایش می دهد اما با اجرای برنامه های مناسب درخصوص نگهداری و بازپیرایی شاهد توسعه 40 هکتاری سرانه فضای سبز این شهر خواهیم بود و با پیش بینی برنامه های متعدد این اراضی که تاکنون شرایط مناسبی برای اسکان و گشت و گذار اهالی نداشته است با تامین روشنایی، نصب مبلمان شهری، بازپیرایی فضای سبز به دلیل همجواری با مرقد مطهر امام خمینی( ره) و اتوبان تهران -قم و تردد مسافران و زائران، به فضای مناسبی جهت اسکان اهالی و مسافران تبدیل می شود.
وی  در پایان خاطرنشان کرد: طی این جلسه مقرر شد پس از بررسی نهایی طرح تحویل اراضی جنگلکاری باپیگیری مصوبات و از مسیر قانونی به اجرا دربیاید.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یک گام تحویل اراضی 40هکتاری جنگل کاری شهرداری کهریزک فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران

مهدی شیرزاد، جامعه‌شناس و از مدیران سابق حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با «اکوایران» می‌گوید خوابی که شهرداری فعلی برای بوستان‌های فرامنطقه‌ای دیده است، طولانی است.

او مدعی است برخی از شهرداران مناطق مکلف شدند تا زمینی در پارک منطقه‌ای در اختیار پیمانکار بگذارند و مسجد و فرهنگسرا و فضای فرهنگی در فضای داخلی پارک‌ها ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد