Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از بانک مرکزی، در متن این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۹۸.۴۳۱۳۵۳ مورخ ۱۲‏‏.۱۲‏‏.۱۳۹۸ موضوع ابلاغ مصوبه جلسه مورخ ۲۹‏.۱۱‏.۱۳۹۸ شورای محترم پول و اعتبار در خصوص لزوم امهال مطالبات واحد‌های تولیدی که دارای بدهی غیرجاری می‌باشند، به استحضار می‌رساند، شورای محترم پول و اعتبار در یک‌هزار و سیصد و نهمین جلسه مورخ ۱۳۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱.۲۱، با هدف مساعدت به بنگاه‌ های تولیدی در سالی که مزین به نام «جهش تولید» می‌باشد، با پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تمدید مهلت استفاده از مزایای مصوبه یاد شده موافقت کرد و بدین‌ترتیب مهلت مذکور در تبصره (۲) ذیل بند «الف» بخشنامه فوق‌الذکر، تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

بر این اساس، مؤسسه اعتباری موظف است بنا به درخواست واحد‌های تولیدی مشمول، مطالبات از آن‌ها را که تمام یا بخشی از آن غیرجاری شده است، برای یک‌بار و حداکثر به مدت پنج (۵) سال، با أخذ میزان (۷.۵ درصد) از مانده بدهی و با دوره تنفس شش‌ماهه در چارچوب «دستورالعمل نحوه امهال مطالبات مؤسسات اعتباری»، امهال کند.

با توجه به موارد بیان شده خواهشمند است دستور فرمایند مراتب به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳‏‏‏‏‏‏‏.۹۶ مورخ ۱۳۹۶.۵.۱۶‏ به تمام واحد‌های ذی‌ربط آن بانک‏، مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ شده و بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل آید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جهش تولید بنگاه های تولیدی امهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند