Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:53:24 GMT

مسئول متهعد با خرید رای انتخاب نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۳۴۳۷

مسئول متهعد با خرید رای انتخاب نمی‌شود

به گزارش ایرنا، «حجت الاسلام سید حسین حسینی »در نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس درجمع نمازگزاران، اظهار داشت: انتخابات پر شور علاج دردهای مزمن در کشور است تا با وحدت و همدلی و انتخاب اصلح و هوشمندانه باردیگر برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی افزود: کاندیدایی که فقط با سرمایه دارها نشست و برخاست کند و مردم ضعیف را نپذیرد، پس از تصدی مسئولیت، متعهد نخواهد بود و این در حالی است که رفع مشکلات مردم ضعیف در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در شرایط سخت اقتصادی امروز ضرورت دارد که اصناف و بازاریان هوای مردم را داشته باشند تا مردم بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را با قیمت متاسب تهیه کنند.

حسینی با اشاره به نقش رسانه ها برای تشویق مسئولانی که برای تامین ارزاق مردم با قیمت مناسب تلاش می کنند، اظهار داشت: رسانه ها، مسولان زحمتکش و کاسب های  منصف را به مردم معرفی و تشویق کنند تا سایر کسبه این رویه را در پیش گرفته و مردم برای تامین وسایل مورد نیاز خود به قیمت مناسب، مشکل کمتری داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مشکلات معیشتی و فساد صدای مرم را در آورده است و بنا به فرمایش مقام رهبری؛ حساسیت و اعتراض مردم به فساد و مشکلات اقتصادی باید تقویت شود و هیچ قراری برای خاموش کردن صدای مردم در این حوزه ها نداریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، اظهارداشت: با عملکرد انقلابی دشمن را به زانو در آوردیم و عقب ماندگی ها را به حساب انقلابی عمل نکردن بگذاریم چرا که هر جا انقلابی عمل کردیم با حرکتی رو به جلو موفق بودیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و نزدیک شدن به ایام  اعتکاف ، اظهار داشت: با توجه به  همه گیری بیماری کرونا، مراسم اعتکاف امسال در مساجد برگزار نخواهد شد و بنا به فرمایش مقام رهبری مومنانی که از فضیلت این اتفاق محروم هستند در طی این سه روز مراسم را با خواندن نماز جعفر طیار و سایر ادعیه به جا بیاورند.

حسینی با بیان اینکه از دشمنی  که از ما می ترسد نباید هراس داشته باشیم، اظهار داشت: رزمایش نیروی زمینی سپاه هراس را در دل دشمنان نظام انداخته و ما نباید از دشمنانی  که به قدرت ما واقف هستند بترسیم.

وی گفت:  ضرب الاجلی برای جو بایدن  مشخص شده تا برای برجام تصمیم بگیرد و موضع ما در مقابل تصمیم رئیس جمهور آمریکا عمل در مقابل عمل است، تصمیم سختی برای بایدن که با یک اشتباه، قدرت آمریکا و اسرائیل را در منطقه به خطر خواهد انداخت.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: جو بایدن در یمن به دنبال صلح و آتش بس نیست، آمریکا همان کشوری است که با کمک به عربستان طی ۶ سال گذشته تلاش کرد تا یمن را تحت سلطه خود در بیاورد و با مقاومت مردم یمن مواجه شد و هنوز به هدف خود برای نجات آل سعود نرسیده است.

حسینی با اشاره به ضرروت نظارت بیشتر بر بوستان های  پردیس، اظهار داشت: جمعی  از شهروندان مومن از سگ گردانی و بدحجابی  در بوستان ها گلایه دارند و ضرورت دارد با نظارت بیشتر آرامش و امنیت بوستان های شهرستان برای شهروندان تامین شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور اعتکاف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور شهرستان پردیس ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور اعتکاف اخبار کنکور امام جمعه شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد

بخشدار شبانکاره گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم و فرهنگیان فقید با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان و قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره در اظهار داشت: برگزاری این مسابقات به یاد فرهنگی فقید نعمت الله نظامات که سال‌ها به عنوان معلم به تعلیم و تربیت فرزندان این دیار مشغول خدمت بودند و با خوش نامی ماندگار ماندند کار ارزشمندی است و نشان از قدرشناسی و تجلیل از مقام شامخ معلم است.

ابراهیم حسینی افزود: معلمان حق بزرگی بر ما و سایر اقشار جامعه دارند زیرا آنان همواره در کنار علم آموزی درس زندگی و چگونه زیستن را به ما آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از بعثت انبیای الهی تربیت انسان است، اظهار کرد: انبیا مبعوث شدند تا جوهر درونی انسان را شکوفا کنند زیرا شغل معلمی همان شغل انبیاست.

حسینی افزود: امروز که به یاد شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است باید قدردان فرهنگیان بود.

در بازی پایانی تیم دبیرستان باقرالعلوم روستای خلیفه موفق به کسب پیروزی در این رقابت شد.

کد خبر 6094835

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی