Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در خطبه‌های نمازجمعه فارسان با بیان اینکه روزهای آینده برای پرونده هسته‌ای ایران مهم است و نوع مواجهه ایران و مسؤولان جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز است، گفت: تمام مسوولان در همه سطوح موظفند طبق نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی در ۱۹بهمن ۹۹ عمل کنند و یک‌صدا بر همین مسیر پیش بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اشاره به ابعاد زندگی امام علی(ع) گفت: انسان پرکار و درعین‌حال بی‌توقع و کم‌مصرف اسوه مدیریت جهادی است.

امام جمعه فارسان ادامه داد: شیعه علی بن ابیطالب(ع)، اعم از افراد، خانواده‌ها و حکومت باید در گفتار و کردار، ظاهر و باطن از امامش تبعیت داشته باشد.                                                                           

وی افزود: ایشان طی نامه‌ای به فرمانداران خود تذکر دادند سر قلمتان را تیز کنید چون اگر درشت باشد مرکب بیشتری مصرف می‌کند و سطرها را نزدیک به هم بنویسید، مطالب بی‌فایده ننویسید.

ملک‌پور اضافه کرد: حالا در این وضعیت اقتصادی کشور بعضی‌ها می‌خواهند گزارش کار بدهند چگونه عمل می‌کنند؟ گزارش کارشان اندازه چند جلد کتاب است. 

وی گفت: اوضاع اقتصادی امروز این رانت‌خواری‌ها و عدم نظارت، اختلاس‌ها و این توجیه‌ها در حیف و میل بیت‌المال کجا و سیره حضرت علی(ع) کجا؟

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه حضرت در برخوردشان با کسی که دست‌درازی به بیت المال داشته جدی بودند، توضیح داد: امروز تأسی به سیره امیرالمؤمنین، حرکت در مسیر عدالت و حفظ منافع ملی و کوتاه کردن دست زیاده‌خواهان در هر سطحی که هستند از وظایف اصلی حکومت است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فارسان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب