Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم اظهار کرد: آمریکا تغییر موضع درباره تحریم‌ها را اعلام کرده و این موفقیت بزرگ بعد از هشدار و فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز است اما همچنان طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب منتظر هستیم که اقدام عملی انجام شود نه حرف.

وی با اشاره به بیانات دیدار مردمی ۲۹ بهمن رهبری با مردم آذربایجان گفت: حضرت آقا در خصوص برجام فرمودند که خیلی وعده داده شده است ولی دیگر ما قبول نمی‌کنیم زیرا  از این به بعد اقدام در برابر اقدام خواهیم کرد، اگر تحریم‌ها را بردارند ما هم اقداماتی خواهیم کرد و فقط عمل برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: اگر توجه کنید، بیانات رهبری در دیدار با مردم قهرمان آذربایجان در ۲۹ بهمن نتیجه داده است زیرا دیشب دولت بایدن در ادامه تصمیمات دولت قبلی آمریکا برای فعال کردن مکانیزم ماشه و بازگشت تحریم، به سازمان ملل متحد نامه نوشته و این تصمیمات را نقض کرده و موضوع دولت ترامپ برای احیای تحریم را پس گرفته است.  

حجت الاسلام آل هاشم افزود: سخنگوی وزارت خارجه طبق بیانیه‌ای دعوت اتحادیه اروپا برای شرکت ۱+۵ اعلام کرده است و آمریکا نیز محدودیت تردد دیپلمات‌های ایرانی به نیویورک را لغو کرده است.  

آمریکا باید از شکست خود درس بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این موفقیت ایران یک شکست برای آمریکاست و دولت بایدن باید از آن درس بگیرد.

حجت الاسلام آل هاشم با قدردانی از مقام معظم رهبری از طرف مردم آذربایجان بابت دیدار تصویری زنده تلویزیونی، گفت: اهمیت قیام ۲۹ بهمن در این دیدار بر همگان روشن شد.  

وی همچنین با اشاره به وقایع کودتای انگلیسی سوم اسفند، گفت: این روز یکی از مقاطع مهم و تاریخی بوده و در واقع سوم اسفند سرآغاز سیاهی تاریخ است که با ورود قزاق‌ها، احمدشاه از ترس مجبور شد رضاخان را به عنوان فرمانده کل قوا منصوب کند که این کودتا بعدها به کودتای سوم اسفند معروف شد.  . 

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه ۲ تحریف بزرگ در این کودتا انجام گرفت، اظهار کرد: انکار نقش انگلستان در کودتای سوم اسفند مهترین آن است به طوری که رضاشاه در جلسه‌ای اظهار کرده که من را انگلیسی‌ها آورده‌اند و البته در ایران چنین حرکت بزرگی نمی‌توانست صورت بگیرد و تائید انگلیس را نداشته باشد.  

امام جمعه تبریز ادامه داد: القای مفید انگاری کودتای سوم اسفند از جمله دیگر تحریفات است که برخی‌ها به آن معتقدند در حالی که سیاست انگلیس  دال بر نابودی ایران بود و امروز نیز این سیاست محدود کردن، نابود کردن و کوچک کردن ایران را در دستور کار دارد و همچنان قدرتمندان نمی‌توانند یک ایران قدرتمند در منطقه را تحمل کنند.

علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است

امام جمعه تبریز با اشاره مجدد به بیانات رهبری در دیدارشان با مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن به صورت ویدیو کنفرانسی،  گفت: طبق تاکیدات ایشان، نسخه علاج مشکلات کشور مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب درست و اصلح است.  

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این تاکید رهبری به مشارکت حداکثری ابزاری نیست بلکه متکی به مردم‌سالاری و جمهوریت است  که جز لاینکف اسلام  است،  انتخاب درست نکته دیگر علاج مشکلات است که باید به زمینه و شرایط دقت لازم شود.  

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی همچنین گفت: از همه درخواست می‌کنم تا به تک به تک فرازهای مقام معظم رهبری گوش داده و تامل کنید و درباره آنها مستند بسازید، کتاب منتشر کنید و شعر بگویید و ما هم استقبال و تجلیل می کنیم،  هر کسی برنامه و ایده‌ای نسبت به این فرازها داشته باشد می‌تواند به دفتر ما ارسال کند و ما نیز حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به گزیده‌ای از فرازهای رهبری اعم از نخبه‌پروری مردم آذربایجان، جریان‌سازی مردم تبریز، دژ استوار ایران در برابر حملات خارجی، دلبستگی مردم به اسلام، غیرت به میهن اسلامی، وجود چهره‌های نقش‌آفرین این خطه و غیره گفت: هنرمندان وارد میدان شده و این فرازها را به هنر تبدیل کنند.  

اعتکاف امسال تعطیل است

خطیب نماز جمعه تبریز در بخش خطبه‌های عبادی نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن روزهای اعتکاف گفت: مراسم اعتکاف که یکی از بزرگترین مراسم معنوی و مورد توجه است، با توجه به شرایط کشور و محدودیت های کرونایی،  برگزار نمی شود.  

برچسب‌ها تحریم آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز ایالات متحده آمریکا سید محمدعلی آل هاشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز تحریم آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز مردم آذربایجان سوم اسفند ۲۹ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد