Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@09:53:57 GMT

سکوت عجیب مدیران استقلال

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۳۶۴۵

سکوت عجیب مدیران استقلال

در حالی که باشگاه استقلال در چند وقت اخیر با مشکلات و حواشی زیادی رو به رو شده است اما مدیران این باشگاه سکوت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از باخت برابر تیم سپاهان با حاشیه‌های زیادی همراه شد تا جاییکه بحث برکناری محمود فکری از گوشه و کنار به گوش رسید.

البته برکناری فکری در حالی مطرح می‌شد که هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال از جمله مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه هیچ واکنشی نشان ندادند و درستی این موضوع را نیز تایید و تکذیب نکردند و این اتفاقات در حالی رخ می‌داد که بارها نام‌های گوناگونی از جمله امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی، الکس نوری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای برعهده گرفتن هدایت آبی پوشان مطرح می‌شد.

بیشتر بخوانید:

توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال

به این ترتیب نقش مدیریت باشگاه استقلال در مقطعی که بحث برکناری فکری از این تیم مطرح شده است بسیار کمرنگ بود چرا که این مدیریت باشگاه است که با تایید و تکذیب می‌تواند بابت نیمکت تیمش تصمیم گیری کند نه سایت و فضای‌ مجازی که گویا پشت پرده با مدیریت برخی از مدیران استقلال پیگیری می‌شود.

با گذشت چند روز از ماندن محمود فکری روی نیمکت استقلال همچنان مدیران آبی پوش سکوت اختیار کردند و با قرار دادن متن حمایتی از فکری در کانال رسمی باشگاه به شایعات درباره برکناری سرمربی تیم خود پایان نمی‌دهند.

البته شاید هم مدیران باشگاه استقلال در حالی از فکری به صورت رسمی در کانال باشگاه حمایت نمی‌کنند چرا که هر یک احتمالا در ذهن خود نامی را برای سرمربیگری نیمکت آبی پوشان مد نظر دارد.

به هر حال بیشتر از انتقاد به نیمکت استقلال می‌توان به مدیریت و اعضای هیئت مدیره آبی‌ها نیز انتقاد کرد چرا که این افراد با سکوت و پایان ندادن به حواشی فقط برای استقلال دردسر ایجاد می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال لیگ برتر استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری