Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:18:02 GMT

مسدود شدن راه ارتباطی ۳۰ روستا در کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۳۶۶۷

آفتاب‌‌نیوز :

خسرو کیانی با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی ۳۰ روستا در شهرستان کوهرنگ در پی بارش برف، اظهار داشت: بارش شدید برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی این روستاها شده است.

فرماندار کوهرنگ عنوان کرد: ارتفاع برف در برخی مناطق شهرستان به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است. راهداران در حال بازگشایی محورهای مسدود شده روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کوهرنگ گفت: وزش باد شدید در کوهرنگ موجب سقوط دکل مخابرات و اختلال در ارتباطی تلفنی در برخی از مناطق شهرستان شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کوهرنگ برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان

مصطفی سیامکی افزود: بذرپاشی مشارکتی مراتع روستای شناقی سفلی در سطح ۱۳۰ هکتار و مراتع باداملی در سطح ۱۰۰ هکتار انجام شد.
وی گفت: همچنین طرح‌های مرتع‌داری روستا‌های گره زو، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان و کلاته مهین در سطح ۹ هزار هکتار بذر پاشی شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیروان ادامه داد: احیای ۱۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان در روستا‌های حلواچشمه، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان، کوسه و کلاته مهین در دستور کار قرار دارد.
گستره شهرستان شیروان ۴۰۰ هزار هکتار است که ۲۹۰ هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و ۱۱۰ هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین‌های زراعی، باغ ها، جاده‌ها و محوطه‌های روستا و شهر‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ