Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:35:41 GMT

خوی اشرافی گری را کناربگذارید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۳۷۰۴

خوی اشرافی گری را کناربگذارید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: مسؤولین باید ساده زیست باشند و افزون طلبی برای مسئولین ممنوع است.

خطیب جمعه فهرج با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری بیان داشت :ما باید فاصله خود را با رفتار علوی کم کنیم و تا آن جایی که می‌توانیم دراین زمینه جد و جهد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: چاره‌ای نداریم جز این که در این راه حرکت کنیم یکی از اولین قدم‌ها در این راه، همین است که سادگی را پیشه کنیم.

حجت الاسلام آقامولایی بیان کرد: افزون طلبی برای مسؤولان ممنوع است مشی اشرافی گرایانه برای مسؤولان کشور، نقطه ضعف به شمار می‌آید اگر دیگران این را لازمه رسیدن به مقامات عالیه کشور می‌دانند، در نظام اسلامی، این‌ها نه تنها لازمه اش نیست، بلکه نقطه ضعف هم محسوب می‌شود.

امام جمعه فهرج مسؤولین را به ساده زیستی و دوری از اشرافی گری توصیه کرد وگفت:  این انقلاب آسان بدست نیامده و ثمره خون هزاران شهید است و مسئولین باید دقت کنند .
حجت الاسلام آقا ملایی در ادامه با اشاره به اینکه ۶ سال مردم مظلوم یمن بوسیله سلاح‌های کشتار جمعی آمریکایی قتل عام شدند تصریح کرد: در شرایط کنونی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به فکر آتش بس در یمن افتاده است چرا که شکست آل سعود در جنگ یمن یک رسوایی راهبردی و ده‌ها برابر بدتر ازشکست داعش است.
او بیان کرد: در واقع بایدن می‌خواهد جلوی نابودی آل سعود را بگیرد و این طرحی برای نجات آل سعود و جلوگیری از تحقق اخراج آمریکا از غرب آسیاست.

خطیب جمعه فهرج همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم از سوی سپاه پاسداران اظهارکرد: این رزمایش هشداری برای گروهک‌های وابسته به غرب بود که با نمک نشناسی تمام هر از چند گاهی تنش آفرینی می کنند ،که آنان بدانند که حملات کور و تنش آفرین آن‌ها با سرعت و قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

او تاکید کرد: و پیام دیگر این رزمایش به برخی کشور‌های همسایه که در عراق و سوریه تنش زایی کرده اند و به درستی فهمیدند که ایران هیچ تحرکی را در مرزهایش تحمل نخواهد کرد و همچنین تلخی این اقدامات بازدارنده برای آمریکا بیشتر از همه است.

حجت الاسلام آقا ملایی همچنین به سفر استاندار کرمان به شهرستان فهرج در هفته گذشته هم اشاره کرد و گفت: در شهرستان فهرج مشکل زیاد است و مهمترین مشکل آب آشامیدنی روستا‌ها است و در بعضی از روستا‌ها با گالن آب تهیه می‌کنند و در بعضی از روستا‌ها بصورت نوبت و ساعتی آب رسانی می‌شود.

 او افزود :در سفر استاندار کرمان مشکل آب آشامیدنی، مشکل بیمارستان، مشکل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی و اینترنت بحت‌های مفصلی شد که امیدوارم سریعتر بررسی ورفع مشکل شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اشرافی گری حجت الاسلام جمعه فهرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

سینما‌های سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی