Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشبختانه ماه‌ها از ابتلای من از کرونا می گذرد و امروز وضعیت جسمانی ام کاملا خوب است اما به واسطه احتمال شیوع موج چهارم کرون خانه نشین هستم.

بهروز بقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود بعد از ابتلا به کرونا گفت: خوشبختانه ماه‌ها از ابتلای من از کرونا می گذرد و امروز وضعیت جسمانی ام کاملا خوب است اما به واسطه احتمال شیوع موج چهارم کرون خانه نشین هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: با اینکه یک بار کرونا گرفته ام و شاید دیگر به این بیماری مبتلا نشوم اما می ترسم که دوباره کرونا بگیرم، به همین خاطر ترجیح می دهم سر کار خاصی نروم و منتظر بمانم تا بالاخره این بیماری به هر طریقی از بین برود. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ادامه داد: به واقع که بیماری کرونا به شدت عجیب تر از سهل انگاری‌های ما است، به هیچ وجه نمی توان ساده به این بیماری نگاه کرد و باور کنید که هیچکس مصونیتی در برابر این بیماری ندارد، شخص من هم تا جایی که می‌شد رعایت کردم اما باز هم به بیماری دچار شدم.

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» وضعیت معیشت بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا را ناامید کننده خواند و افزود: بسیاری از بازیگران شغل مسافرکشی را انتخاب کرده اند، برخی میوه می فروشند و برخی به سختی زندگی می کنند، کار عار نیست اما صحبت آنجاست که بعد از سالها فعالیت حال وقت حمایت مسئولین فرهنگی از هنرمندی نیست که جوانی اش را در این حرفه گذاشته است؟.

وی در همین رابطه تاکید کرد: اوضاع بازیگران در یکسال گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا فاجعه بار است اما مگر برای کسی مهم است که ما زنده هستیم و یا مرده؟ آیا مسئولین فرهنگی به هیچ وجه طی ماه های گذشته به بازیگران مریض، خانه نشین یا بیکار سر زده اند؟.

وی در همین راستا ادامه داد: ماه‌هاست که سینما تعطیل شده است، تولیدات متوقف هستند و اکثریت عوامل بیکارند، اگر به فرض روزی هم این بیماری از بین برود بعید می دانم بتوان به سادگی به بازگشت این هنر امیدوار بود، ما به دلیل عدم حمایت تمامی زیرساخت ها از دست داده ایم و بار دیگر باید سالها برای رسیدن به ابتدایی ترین چیزها تلاش کنیم. 

بقایی در همین رابطه تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت دوباره بحرانی شده است، ما باید خودمان رعایت کنیم تا به تعداد قربانیان این بیماری مهلک اضافه نشود، هیچ راهی به جز ماسک زدن و رعایت بهداشت برای مبارزه با کرونا اثربخش تر نیست. 

وی درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به امید خدا حال که وضعم بهتر شده اگر کاری پیشنهاد شود به حضور در آن فکر میکنم، البته هنوز تولیدات قوت نگرفته و طبیعتا تا پایان شرایط فعلی بیماری کرونا نباید انتظار پیشنهادات خوب بازی داشت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما بهروز بقایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما بهروز بقایی ماه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار