Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیر با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری با مردم غیور، ولایتمدار و انقلابی آذربایجان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مردم آذربایجان فرمودند که، آذربایجان دژ استوار ایران در مقابل تعرضات دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه نیر با بیان اینکه اهتمام به اسلام، شجاعت، غیرت و تدین از خصوصیات بارز مردم آذربایجان است، گفت: برای نگهداری کشور باید مثل شهید باکری جان بر کف وارد میدان شد و در اداره مملکت به نفی تنبلی و بیکاری پرداخت.

باید روحیه انقلابی جوانان را تقویت کرد

حجت الاسلام نعمتی حیله و مکر دشمنان اسلام را یادآور شد و گفت: امروز دشمن روی ناکامی‌های ما متمرکز شده و می‌خواهد جوانان را نسبت به آینده بدبین کنند، بنابراین مسئولین امروز وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا ضمن فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت و تعالی کشور در همه ابعاد، روحیه امید و خودباوری را در نسل جوان کشور بیش از گذشته تقویت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یک ظرفیت و فرصت برای کشور است و هرچه پرشورتر برگزار شود، برای آینده کشور مؤثرتر خواهد شد.

حجت الاسلام نعمتی علاج دردهای مزمن کشور را حضور پرشور مردم در انتخابات و مهم‌تر از آن انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: تنها با حضور نیروهای مؤمن، متخصص و متعهد و پرانگیزه است که می‌توان مشکلات فعلی کشور را سر و سامان داد.

وی افزود: بنده از متولیان امر انتخابات از استعلامات گرفته تا هیأت‌های نظارت می‌خواهم طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عمل کرده و تحت تأثیر هیچ شخص یا گروهی در صلاحیت سنجش‌ها قرار نگیرند.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود از گروه‌ها و تشکل‌ها نیز خواست تا با ایجاد انگیزه در جوانان، آنها را برای حضور در پارلمان‌های محلی شهر و روستا دعوت کنند.

وی به عوامل نارضایتی مردم از وضعیت موجود نیز اشاره کرد و گفت: بررسی‌های انجام گرفته بیانگر این نکته مهم است که که عامل یاس و مهاجرت و ناراحتی مردم در شهرها و روستاها، خود منتخبین هستند.

حجت الاسلام نعمتی تلاش‌های اعضای شورای تأمین شهرستان را یادآور شد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته قطعاً امسال افراد شایسته، توانمند و متعهد به نظام اسلامی و انقلاب به شورای شهر و روستا وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شوراهای قوی در روستاها، دهیاران قوی را انتخاب خواهند کرد، گفت: اجتماع دهیاران قوی در یک نهاد و یا مرکز نیز منجر به حل مشکلات مردم خواهد شد.
خطیب جمعه نیر در ادامه سخنان خود به عوامل توسعه شهر و روستا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیر در مسیر توسعه قرار داد، تداوم این مسیر مستلزم حضور مسئولان توانمند در سطوح مختلف است.

بایدن راه ترامپ دیوانه را درپیش نگیرد

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به ضرب الاجل ایران در خصوص معاهده برجام اشاره کرد و گفت: اقدام مجلس در توقف اجرای اقدامات داوطلبانه ایران تحت برجام، تعیین پنجم اسفند به عنوان ضرب الاجل یک اقدام بهنگام، هوشمندانه و بازدارنده است.

وی گفت: عدم تسلیم در برابر زیاده خواهی‌های دشمن باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد چراکه ترس در برابر دشمن، آتش دشمن را تیزتر می‌کند.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه اگر غرب به تعهدات خود عمل نکند، دولت مکلف است اجرای داوطلبانه پروتکل‌های الحاقی را متوقف کند تصریح کرد: تمام مسئولان نظام موظف هستند طبق نقشه راه ترسیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برجام که فرمودند: «در مورد برجام حرف کافی است، باید عمل شود»، عمل کنند و یک صدا در همین مسیر پیش بروند.

وی به پیام رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و گفت: پیام مهمی که این رزمایش به جهان مخابره کرد این بود که، هیچ تحرکی در مرزهای کشور تحمل پذیر نیست.

امام جمعه شهرستان نیر به مزایای منحصر به فرد اتصال نیروی زمینی سپاه به بسیج مستضعفین، اشاره کرد و گفت: بسیج، شگفتی سازترین نیروی مردمی جهان است و این به اقتدار امنیتی و سیاسی ایران اسلامی می‌افزاید.

این مبلغ دینی و اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم معنوی اعتکاف نیز اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی این مراسم معنوی برگزار نمی‌شود و مؤمنین و معتکفین بهتر است به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقامه نماز جعفر طیار عمل کنند.

حجت الاسلام نعمتی به تبیین سبک مبارزاتی امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: سبک مبارزاتی امام جواد (ع)، الگوی تحقق انقلاب اسلامی است چراکه این سبک مبارزه از جنس تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی است، همان سبکی که انقلاب را پیش برد و امروز نیز برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی از آگاهی بخشی به جامعه، گفتمان سازی، تزریق باور، عزم و اراده و تحول اجتماعی به عنوان نمونه بارز مبارزات انقلاب اسلامی نام برد.

گمرکات کشور دست آمریکا نیست

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه خطبه‌ها با انتقاد از عملکرد دولت در امر گمرک، گفت: انباشت مواد غذایی، تجهیزات فنی و الکترونیکی، لوازم خودرو، در گمرکات کشور درست نیست، چراکه فقدان مدیریت درست علاوه بر انباشت کالا، منجر به تورم و گرانی شده است.

وی با بیان اینکه گمرکات کشور دست آمریکا نیست، گفت: مدیریت این بخش حیاتی دست دولتمردان است و اگر درست و دقیق مدیریت شود، قطعنا مانع تورم و گرانی خواهد شد.

کد خبر 5150955

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اردبیل شهرستان نیر خطبه های نماز جمعه انقلابی گری ویروس کرونا زلزله آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر شهرکرد شیراز سی سخت اردبیل شهرستان کرج مشهد خطبه های نماز جمعه همدان امام جمعه شهرستان نیر حجت الاسلام نعمتی اشاره کرد و گفت شهرستان نیر انقلاب اسلامی سخنان خود خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند

امام جمعه رشت گفت: امنیت شغلی و رفاهی کارگران باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر با اشاره یازدهم اردیبهشت‌ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه لوازم زندگی مردم محصول رنج و زحمت کارگران است، افزود: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را ۸۹ روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و همه کسانی که درصدد جذب کارگر هستند باید به امنیت شغلی آنها توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی، معتقد و پایبند به آموزه‌های اسلامی و یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام عیار بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان گفت: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود؛ یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

وی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است، افزود: دشمن در تلاش بود تا روابط میان ایران و پاکستان تیره شود و این موضوع توسعه اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاهی خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرایی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 748130

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است