Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کتابفروشان خراسان جنوبی تا ۵ اسفند فرصت دارند برای ثبت نام در طرح زمستانه کتاب ۹۹ اقدام کنند.

محمود رمضانی، اظهار کرد: طرح زمستانه کتاب ۹۹، از ۹ تا ۱۶ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود که کتابفروشان برای نام نویسی می‌توانند از طریق درگاه tarh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketab.ir  اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی افزود: در این طرح کتابفروشی‌های مشارکت کننده تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی، ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند. 

وی با بیان اینکه یارانه خرید برای کتب، ۲۰ درصد است، گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۲۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید، ۴۰ هزار تومان است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه استقبال از این طرح موجب ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز می‌شود، افزود: با توجه به نزدیکی به تعطیلات نوروزی، استفاده از این طرح برای پر کردن اوقات فراغت و پرهیز از ترددهای غیر ضروری با هدف جلوگیری از بیماری کرونا، مناسب و شایسته است.

 وی به استقبال بالای کتابفروشان و مردم از طرح کتاب پاییزه کتاب ۹۹ اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و گرانی کاغذ و به تبع آن گرانی کتاب، این طرح‌ها علاوه بر فراهم کردن فرصت مناسبی برای افراد علاقه‌مند به کتاب، به اقتصاد کتابفروشی‌ها نیز کمک می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتاب خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد