Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۷ انتخابات باشکوه در کشور برگزار شد و هر بار مردم با اختیار در تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز جمعه یکم اسفند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: با این آمادگی می‌توانیم با حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه روایتی از حضرت علی (ع) نقل شده که منطبق بر حوادث زمان رضاخان است افزود: طبق این روایت فردی پرسید چه زمانی می‌توانیم طعم آزادی را بچشیم و حضرت فرمود هنوز راه داریم و به حوادثی که رخ خواهد داد اشاره کرد و گفت هنوز سلطان ظلم خود را کامل نکرده و هنوز آن ملحد کافر از قزوین خروج نکرده تا حجاب و عفت را کنار بزند، دل‌ها را از کفر پر کند، مرزها را تغییر دهد و رونق و وحدت را از بین ببرد.

به گزارش ایسنا، مشرفی اظهار کرد: گویا امام علی (ع) در آن زمان به کودتای رضاخان اشاره دارد که هر کسی از او تبعیت کند دینش را از دست می‌دهد و کار به جایی می‌رسد که ۲ گروه بر سر زنان قیام می‌کنند، گروهی بر دین می‌گریند و گروهی هم برای دنیا بر سر می‌زنند که در رفتار ملی مذهبی‌های دوران پهلوی کاملا روشن است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام جواد(ع) درس تفاوت بین دشمن صریح و دشمن منافق را به ما آموخت؛ دشمن آشکار را انسان به راحتی می‌شناسد اما با وجود دشمنانی مثل مأمون عباسی که از روش‌های شبه مذهبی استفاده می‌کنند مردم دچار اشتباه می‌شوند و فرق بین دشمن را نمی‌شناسند.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی که تبلیغات رسانه‌ای دشمن به شیوه‌های مختلف زهر خود را می‌ریزد، وظیفه آحاد مردم این است که از طرفی فضاحت‌های عصر پهلوی و استکبار را بازگو کنند و از طرفی دستاوردهای عظیمی که مردم و نظام با وجود همه دشمنی‌ها به دست آورند، باید گفته شود.

مشرفی ادامه داد: امسال به علت کرونا مراسم اعتکاف برگزار نمی‌شود، اما به تاکید مقام معظم رهبری بهتر است در هر روز از سه روز اعتکاف نماز جعفر طیار خوانده شود.

وی افزود: عالم اهل سنت می‌گوید هیچ آیه‌ای نیامده مگر آنکه سرور آنها علی ابن ابی طالب(ع) است و آقای مومنین حضرت علی است؛ امروز نیز احتیاج مبرم به دست گرفتن سیره آن حضرت در بندگی خدا، سبک زندگی، سیاست، عدالت، حکومت‌داری، مقابله با ستمگران و رفتار با منافقان داریم.

وی با بیان اینکه فطرت انسان وابسته و متمایل به معبود و بندگی کردن است پس نیاز به اکتساب ندارد و عمومی و فراگیر است، تصریح کرد: بشریت ناسپاس است و وقتی مشکل حل می‌شود برخی روی بر می‌گردانند و این ویژگی برخی انسان‌هایی است که دچار غفلت و ناسپاسی می‌شوند.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: با این گرایش انسان به جز خدا با هیچ‌ معبودی آرامش پیدا نمی‌کند هرچند عده‌ای نیز به سمت خدایان بدلی رفته‌اند که در این صورت هرگز به سعادت نمی‌رسند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیرجند نماز جمعه انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد