Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه واردات ایالات متحده در ماه ژانویه به دلیل افزایش قیمت محصولات انرژی و تضعیف دلار، شاهد بیشترین افزایش طی نه سال اخیر بود که انتظارات را برای تسریع تورم در ماه های آینده تقویت می کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، هزینه واردات ایالات متحده در ماه ژانویه به دلیل افزایش قیمت محصولات انرژی و تضعیف دلار، شاهد بیشترین افزایش طی نه سال اخیر بود که انتظارات را برای تسریع تورم در ماه های آینده تقویت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وزارت کار آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که هزینه واردات این کشور پس از افزایش 1.0 درصدی در ماه دسامبر طی ماه گذشته 1.4 درصد جهش کرد که بیشترین افزایش از مارس 2012 محسوب می شود.

اقتصاددانان نظرسنجی شده توسط رویترز پیش بینی کرده بودند که هزینه واردات آمریکا که تعرفه ها را شامل نمی شود 1.0 درصد در ژانویه افزایش خواهد یافت.

در 12 ماه منتهی به ژانویه، هزینه واردات پس از افت 0.3 درصدی در دسامبر، 0.9 درصد افزایش یافت. این بزرگترین افزایش سالانه از اکتبر 2018 بود و پس از 11 ماه کاهش پیاپی رخ داد.

در حالی که نگرانی برخی مبنی بر اینکه طرح کمک 1.9 تریلیون دلاری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، برای مقابله با بحران مالی کرونا ممکن است باعث فعالیت بیش از حد اقتصاد شود، تورم نیز از نزدیک تحت بررسی است. اما تورم احتمالاً توسط بازار کار که به کندی پیش می رود، هدایت می شود.

اقتصاد آمریکا با جدایی کامل از چین صدها میلیارد دلار ضرر می‌کنداقتصاد آمریکا زودتر از یک سال دیگر به سطح قبل از کرونا بازنمی‌گردد

دولت هفته گذشته از افزایش متوسط قیمت مصرف کننده در ژانویه خبر داد. قیمت های تولید کننده بیشترین افزایش خود را از سال 2009 در ژانویه به ثبت رساند که بخشی از آن نشان دهنده مشکلات موجود در زنجیره تأمین در پی بیماری همه گیر کرونا است.

بر اساس این گزارش، قیمت سوخت وارداتی پس از افزایش 8.1 درصدی در دسامبر، 7.4 درصد طی ماه گذشته افزایش یافت. قیمت مواد غذایی وارداتی نیز 2.1 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق در بازار آزاد امروز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. علاوه بر نرخ کنونی، برخی جزئیات دیگر از قبیل بالاترین و پاینن‌ترین قیمت روز، میزان نوسان روز و همچنین میزان و درصد تغییر نسبت به روز گذشته نیز در جدول گنجانده شده است.

بروزرسانی: جمعه 14 اردیبهشت

دینار عراق

قیمت (ریال)

نرخ فعلی (ریال)

483

بالاترین قیمت روز

485

پایین ترین قیمت روز

482

بیشترین مقدار نوسان روز

-

درصد بیشترین نوسان روز

-

نرخ بازگشایی بازار

-

زمان ثبت آخرین نرخ

جمعه 

نرخ روز گذشته

483

درصد تغییر نسبت به روز گذشته

-%

میزان تغییر نسبت به روز گذشته

-

منبع: ایلنا

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت